Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij is nu 26!
Je zegt dat hij wit/geel van kleur is?Weet de arts dit ook?Dat kan op een leverprobleem duiden.
RosiePosie schreef:Mijn zoon heeft ook zoiets gehad toen hij net 7 was. Hij kon niets binnenhouden. Alleen als water 5 minuten had gekookt en daarna afgekoeld, lukte het soms. Hij had ook hoge koorts. Hij heeft 10 dagen niets gegeten en alleen dat gekookte water gedronken. Hij was broodmager daarna. De huisarts wist niet wat hij ermee moest. De elfde dag zakte de koorts wat en vroeg hij om een hardgekookt ei, toen zijn lievelingseten. Hij kreeg er nog niet de helft van op. De weken daarna at hij langzamerhand steeds meer en sliep nog steeds heel erg veel. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomenHij is nu 26!
Niet te ongerust. Het komt vanzelf wel weer, gaat alleen langzaam.
Jolliegirl schreef:_Maureen_ schreef:als je zegt dat tie geel is kunnen er leverproblemen zijn.
Hier dacht ik ook meteen aan.
Misschien toch iets dwingen wat te nemen?
vers geperste sinaasappelsap? Zitten iig vitamientjes in!
funnyhorses schreef:Je zegt dat hij wit/geel van kleur is?Weet de arts dit ook?Dat kan op een leverprobleem duiden.
Als je kindje wel doet drinken zou ik het eten even niet gaan afdwingen dat werkt enkel averechts.
Ik zou proberen iets vloeibaars aan eten te geven,bijv bouillon of soep of pap enz.Wie weet gaat hem dat ook makkelijker af met slikken?
Wens je in ieder geval veel beterschap!