Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dieten, shakes etc. val je in korte tijd veel van af, maar als je weer normaal gaat eten komt het er weer bij.
). Ik heb de boeken gelezen en het klinkt best logisch... Ook staan de onderzoeksresultaten in het boek.
loempia93 schreef:Nee dat klopt! Ik sport 16 uur in de week (daarnaast doe ik alles met de fiets) en het is ook niet zo dat ik elke avond een zak chips weg vreet. Wij zijn allemaal nogal flink in de familie en letten altijd goed op met wat we eten. Meer kan ik niet doen dus...
dus weet wat je eet. 4 bananen eten klinkt gezond, maar valt toch weer tegen bijvoorbeeld 
) phormicola schreef:Fiffill schreef:Bij mij staat er 'gedijt goed op lamsvlees', nou ik ben dus vegetariër en heb in het buitenland een paar maanden lamsvlees moeten eten (zo goed als elke dag), ik kwam voor het eerst in mijn leven aan - niet blij mee - dus dan gedij ik er wel heel goed op zeker
Je dijt er goed op uit

gewoon puur door weer mijn eigen normale (vegetarische) 'dieet' te eten. Helaas wil het allerlaatste restje er met wat meer moeite af
maar ik weeg iig geen 59 kilo meer.
Ik heb helaas erg veel last van ijzertekort als ik geen vlees eet, dus ik wissel het af.