Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb bijna -10 incl. cilinder en dat vind ik al veel...lensen laten implanteren? Klinkt creepy.
ik heb maar -3 en een beetje dus dan valt het nog mee haha. Ik kon ze bij mijn huidige opticien ook per 3 maanden bestellen dus denk dat ik dat dan maar doe en daarna een half jaar bestellen op internet 
komt misschien omdat ik de hydrogel silicone lenzen heb, die zijn nog dunner en prettiger voor je ogen dan de standaard lens. Ik heb die van kruidvat een keer geprobeerd, maar ze passen gewoon echt niet op mijn ogen
Mijn oogarts zei ook dat die lenzen op langere termijn echt slecht zijn voor je ogen, vooral ook omdat mensen nooit meer op controle gaan enzo. en ook omdat ze dikker zijn en veel minder zuurstof doorlatend. Eleionomae schreef:Bellatrix schreef:Bij gewone winkels kan ik niet slagen, die verkopen geen lenzen met cilinders geloof ik...en niet op mijn sterkte...
Dan moet je toch eens naar een goede particuliere opticien gaandie van mij heeft echt elke mogelijke lens volgens mij
ze kunnen alles bestellen wat je wilt.
Maar ik bedoel dat ik mijn lenzen niet bij de Hema of Kruitvat ofzo kan halen.... Eleionomae schreef:nee maar dat kan ik dus ook niet, omdat die niet hydrogel silicone zijn. Maar dat is dus een nieuwe generatie lens die veel beter is voor je ogen dan die standaard lenzen van kruidvat en hema enzo. Je hebt maar één paar ogen, ik ben er maar wat voorzichtig mee haha, ik vertrouw die goedkope lenzen voor geen meter hahahaha.
Oogarts was ook niet zo blij met mij, hij snapte wel dat ik even het geld niet had voor goede lenzen, maar raadde me dan toch aan om een bril te dragen ipv die goedkope troep zoals hij het zelf noemt haha.