Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En inderdaad, is het genoeg dan is het genoeg.
'Ik gilde niet hoor...' Neuh...

) gil ik altijd en vooral als ik gekieteld wordt kan ik echt niet zachter. Veel bewondering hier dus voor kids die dat wel kunnen.
) het hoort op dat moment bij hun spel!
Chaos schreef:Ja, maar als je gaat kietelen kun je gegil verwachten. Met stoeien hoeft dat niet.
Als iemand mij kietelt gil ik ook. Of van het lachen of omdat ze moeten kappen.
) Het is een onvrijwillige reactie op 'spanning'. Pauline schreef:Als het gillen om het gillen is...dat mag je wel inperken. Maar geluid hoort wel bij stoeien.

Bij mij in de buurt zit een gezin met kleine kinderen waarvan die kinderen altijd keihard moeten gillen tijdens het spelen, vooral die meid kan een behoorlijke keel opzetten en vooral als ze haar zin niet krijgt. Af en toe gillen moet kunnen, maar de hele middag dat gekrijs aanhoren in een verder hele rustige buurt bezorgd mij hoofdpijn, ik snap niet dat die ouders daar zelf geen last van hebben.Ikima schreef:Goh, eindelijk eens een ouder die het gegil wil inperken.Bij mij in de buurt zit een gezin met kleine kinderen waarvan die kinderen altijd keihard moeten gillen tijdens het spelen, vooral die meid kan een behoorlijke keel opzetten en vooral als ze haar zin niet krijgt. Af en toe gillen moet kunnen, maar de hele middag dat gekrijs aanhoren in een verder hele rustige buurt bezorgd mij hoofdpijn, ik snap niet dat die ouders daar zelf geen last van hebben.
Dus je doet er niet alleen jezelf een plezier mee als je het gillen wilt beperken maar ook je omgeving, ik wou dat er meer ouders zo dachten.
) dit komt omdat ze kinderen hebben en deze vaker hoog frequent geluid maken en ouders dus relatief gezien vrij veel blootgesteld worden aan .