Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gypsy schreef:Rustig blijven, eerlijk aan de tandarts vertellen dat je heel bang bent. Voel je je veiliger als je een soort afspraken mag maken, over hoe hij het allemaal gaat doen etc?
AustriaTrick schreef:Gypsy schreef:Nou hup wel gezeur dan, had hij maar niet met mensen moeten gaan werken. Hij heeft jou netjes te behandelen hoor.
Tja..Ik sta echt te shaken..
Gypsy schreef:Nou hup wel gezeur dan, had hij maar niet met mensen moeten gaan werken. Hij heeft jou netjes te behandelen hoor.
Ik sta echt te shaken..[/quote]
Das alweer een nieuwe showpad.. hm...

Bofkont! AustriaTrick schreef:Nou ik ben weer terug... in totaal 3 jaar niet geweest zei die..
.. en.. helemaal.. niets...
Ik wil je echt op het hart drukken dat je meteen een andere tandarts moet zoeken als deze niet fijn voelt. Huppa, klant minder voor hun ! Bij álle hulpverlening die jij in je leven gaat hebben, moet je je veilig voelen en op z'n minst wat vertrouwd. Ook al heb je er al vanaf je geboorte, die zoekt het maar lekker uit als hij jou angst geeft. Er zijn zoveel tandartsen die er wel mee om kunnen gaan! Ik was ook super bang voor naalden maar mijn tandarts heeft z'n volgende afspraken zelfs afgezegd (ook een die al in de wachtkamer zat) omdat ik nog niet klaar was met het boren en het erg uitliep omdat ik angstig was voor het prikken.. En raad eens ik heb er die keer 5 (!) gehad! Waarvan 2/3 in m'n gehemelte. Die voel je wel even gemeen maar die pijn is maar 2 seconden. Die andere voel je echt praktisch niet! Dus niet bang zijn volgende keer en gewoon een lieve tandarts zoeken.
StillAngel
Dus helemaal gerusteld
bofkont! ik heb 11 gaatjes en een losse vulling en 3 verstandskiezen moeten eruit
in 2 jaar verzameld takkie_muis schreef:bofkont! ik heb 11 gaatjes en een losse vulling en 3 verstandskiezen moeten eruit
in 2 jaar verzameld
, moet nog afspraak maken maar ik ben ok bang...[/quote]
Hopelijk valt het mee, net als bij mij. Kun je niet onder narcose?