Ik word echt gek van mijn oorpijn
! Het begon 2 jaar terug, in het vliegtuig. Bij het landen kreeg ik ontzettend last van mijn oren, na een week was dit pas over.Toen begon de ellende met vlagen, af en toe een paar dagen oorpijn, even druppelen met olijfolie, en het was weer een tijdje weg. De laatste tijd werd het steeds erger, iedere week een paar dagen last, weer druppelen, weer over. Totdat ik laatst zo'n oorpijn kreeg, dat ik er duizelig van werd, iets koorts kreeg. Ben naar de dokter gegaan met de afspraak om het uit te laten spuiten. Assistent en dokter hebben gekeken, was geen prop te zien. Advies was om 3 keer daags neusspray te gebruiken. Heb het een aantal keer gedaan, maar het helpt gewoon niet. Ik druppel iedere dag mijn oren, maar ook dat helpt helemaal niks. Nu ben ik niet het type dat om ieder pijntje naar de dokter gaat ( in al die jaren max. 5 keer geweest voor kleine dingen als pil, voetschimmel e.d) en durf gewoon niet de stap te nemen om nog een keer te gaan, bang om met hetzelfde verhaal 'afgescheept' te worden.
Ben van de week ook verkouden geworden, en toen ik moest hoesten kreeg ik ineens in mijn andere oor waar ik minder last van heb een ontzettend pijnlijk gevoel, hetzelfde wat ik in het vliegtuig had. De pijn in het oor waar ik het meeste last van heb uit zich in vooral een 'kriebelig' gevoel, met dagelijks meerdere pijnvlagen van een uurtje.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand nog tips? Ik wil liever niet hele dagen neusspray gaan gebruiken. Voel me een beetje een klein kind om dit aan jullie te vragen, maar word er gewoon gek van

Ik heb zwakke trommelvliezen die dus niet willen ploppen en de hele tijd die die pijnlijke fase blijven. Ik heb dus meestal na het reizen ook dagen last van mijn gehoor. Tijdens het dalen drink ik, kauw ik, gaap ik en noem maar op. Maar naarmate ik meer reis en langer vlieg heb ik gelukkig dus minder pijn aan mijn oren