Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zat een keer heerlijk rustig tv te kijken in mn bed, samen met vriendlief. Had een beetje jeuk op mn rug dus ik krapte. Toen stond ik op, mn vriend schreeuwde (
) en er zat dus een enorme joekel op mn rug. EN DIE HAD DUS OOK IN MIJN BED GELEGEN!!! Ik draaide helemaal door, heb niet meer in dat bed geslapen, vriend was ook over de zeik. Uiteindelijk kwam mn vader, en zelfs die schrok.... Echt niet normaal. Heb in de kamer van mn halfbroer geslapen, die is toch nooit hier, maar heb geloof ik in totaal 20 'minuten geslapen.. Het was er zo een: http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl& ... gYgoCCPSfM: En dan het derde/vierde plaatje. 
.

(iew!)

, nou ik stond in nog geen 5 sec aande kant en was via de bijrijderskant uit de auto. Een aardige voorbij ganger heeft de griezel uit de auto gehaald en mij smakelijk uitgelachen. (en gelijk had ie
)
maar ik heb wel ontdekt dat die grote zoals op de foto's hier erg "breekbaar" zijn
hihi als je ze ook maar effe met een stoffer aanraakt vallen ze al uitelkaar.
brrrrrr
hahahaha
) Eileen_ schreef:Tja...wat kunnen die beesten je doen?
Enige wat ze kunnen is bijten, en daar voel je bijnanjets van. K denk dat het alleen maar goed is als je een keer gebeten wordt, dan weEt je wat het ergste is wat ze kunnen;heel zacht bijten.
Maarja wat je er tegenmoet doen, geen idee.

Nog nooit meegemaakt (helaas
)
Dat duurt echt heel lang voordat die er dood aan gaat, en je hebt flink wat spray nodig
. Ben een keer door een spin gebeten in Amerika (daar zijn ze nog een slagje groter) en kon vervolgens met een olifantenpootje naar de arts en sinds dien ben ik als de dood. Flip inmiddels niet meer door als ik er een zie, maar ik blijf er wel ver bij uit de buurt en vraag iemand die stoerder is dan ik om de griezel te verwijderen.Dahlia schreef:Eileen_ schreef:Tja...wat kunnen die beesten je doen?
Enige wat ze kunnen is bijten, en daar voel je bijnanjets van. K denk dat het alleen maar goed is als je een keer gebeten wordt, dan weEt je wat het ergste is wat ze kunnen;heel zacht bijten.
Maarja wat je er tegenmoet doen, geen idee.
Het gaat er niet om of ze wat doen of niet.. Als je er bang voor bent, ben je er bang voor.
Genoeg mensen gillen ook als er een muis voorbij rent, die doet je dan toch ook niks?
@ funnyhorses: Uit elkaar vallenNog nooit meegemaakt (helaas
)
Die grote krengen zijn me 'sterk'.. Heb van die spray, die echt geweldig werkt tegen spinnen (en ander ongedierte zoals muggen e.d.).
Als je dat op een spin sprayt vallen ze dood neer. Maar die grote (en dan echt grote), hebben er haast niks vanDat duurt echt heel lang voordat die er dood aan gaat, en je hebt flink wat spray nodig
brrrr
brrr
brrr
bij ons op stal is het iedere morgen maaiend met een zweepje het terrein op lopen, want daar zitten wel honderd van die vieze dikke kruisspinnen... brrr, en soms maai je niet goed genoeg en dan loop je zo met je gezicht in zo'n web en kan ik die spin uit m'n haren gaan trekken (en ja dat gaat al stuiterend en gillend want zooo dichtbij hoef ik ze niet xDDDD) Maar ik moet zeggen dat mijn fobie meer bij de wespen ligt... die dingen vind ik zo ontiegelijk eng... bahbahbah!