Ik heb echt zo veel pech! Ik ben mijn bril kwijt... Ik weet 100000% zeker dat ik hem savonds in zijn doosje op tafel heb gelegt maar nu is ie weg
ik had een verschrikkelijke haat aan dat ding, ik werd misselijk en kreeg hoofdpijn., maar nu hij weg is merk ik pas hoe hard ik hem nodig heb! Ik zie alleen maar wazen, dus ik kan geen tv kijken, ben bang op straat omdat ik niet alles zie.. (ben gisteren bijna aangereden want ik zag de knipperlicht van de auto niet:( ) en het aller ergste, ik kan het schoolbord niet zien! Alle leraren gebruiken het bord dus ik helemaal in de stres omdat ik niks kan zien! Maar nu mag ik dus geen nieuwe bril of lenzen, terwijl mijn vader 3 brillen heeft en mijn broertje 2 en mijn moeder 3 en dus ze weten heus wel dat ik hem heel hard nodig heb! We zijn niet super rijk maar mijn moeder kan heus wel een bril betalen mijn broertje heeft van de week ook gewoon effe een nieuwe mobiel gehad... Maar daar ging het niet om.. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen! Geld heb ik niet, want ik krijg geen zakgeld oid met een krantenwijk kan ik geen lenzen betalen en een bril al helemaal niet.. Verder ben ik super bang dat ik ga blijven zitten als ik geen bril heb! Dus iemand een tip?

) maar die was uiteindelijk onder m'n bed gevallen.
Als een bril nodig is is het nodig, klaar. Kan jij ook niks aan doen helaas.