Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liesje89 schreef:Ik heb een tijdje gelnagels gehad en dat vond ik echt heel prettig. Minder slecht voor je nagels dan acryl en het ziet er natuurlijker uit. Ook kun je gelnagels wat beter zelf onderhouden tussen de opvulbeurten door. Ik kan ongeveer 3 tot 4 weken wachten met het opvullen.

ik zelf gel alleen heb ik nu al jaren geen gel meer, heb mooie lange nagels van mezelf
_Friemel schreef:zolang beide door een goede styliste is gezet is gel zeker niet dikker dan acryl of natuurlijker.
Acryl is zeer zeer hard, ik heb met beide ervaring en ook zelf gezet, als ik met gel mijn nagels stootte had ik pijn, als je je hand met acryl stoot is de schade vaak erger, mijn nagel scheurde volledig doormidden tot aan mijn nagelriem en was gitzwart. Gel is zoveel flexibeler, maar als je veel met grove schoonmaakmiddelen etc werkt is acryl weer beter, gel "smelt" altijd een beetje of vervormt.
Vanwege de flexibiliteit.

Mrijn schreef:Ik weet niet of je ook lange nagels wilt, maar anders is gelpolish een aanrader! Dat is niet heel veel dikker dan een paar laagjes nagellak, maar wel echt keihard en stootvast. Ik laat het sinds mei elke 4 weken doen (french manicure) en ik heb nog nooit 1 lelijke of kapotte nagel gehad. Het is goedkoop en ziet er niet als nepnagels.