Het is weer is zo laat, ben weer gigantisch aan het hoesten..

Nu is dat begonnen met wel degelijk een aanleiding, ik hoestte echt dikke donkere slijm proppen op. Alleen ditzelfde verhaal heb ik vorig jaar ook gehad, begonnen met een echte aanleiding tot hoesten dat was echter snel over (weekje, nog niet eens...) Maar vervolgens was ik nog echt hele weken achter mekaar aan het hoesten, gewoon "droog" hoesten, ik hoestte niks op, zat niks vast in m'n keel of iets. Helemaal niks.
Uiteindelijk heeft mams me naar de HA gestuurd en ook die kon toen niks vinden, het zag er gewoon netjes uit klein beetje aan de rode kant door het vele hoesten (schraapt toch wel en je keel word er droog van volgens mij), annyway waarschijnlijk raken m'n hersens nu dus zo snel 'verslaafd' aan hoesten dat ze maar het signaal blijven geven dat ik moet hoesten.Fijn! Enigste wat ik er volgens de HA tegen kon doen was gewoon zoveel mogelijk proberen in / tegen te houden, maar dit wil gewoon niet altijd soms ben je er gewoon niet helemaal op verdacht. Mijn vraag dus zijn er niet meer dingen die je er tegen kan doen? Het gemene is dat ik er s nachts ook gewoon echt wakker van word en dan een hele tijd gewoon wakker lig. Weer naar de HA met hetzelfde verhaal gaat weinig nut hebben, weet nu al wat ze gaat zeggen aangezien de klachten en alles t zelfde zijn als vorig jaar.
Word er gewoon zo moe van