Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dit was d.m.v. een aantal dagen(ik geloof een week?)lang elke dag een fles pure appelsap te drinken en daarna moesten ze iets doen met bitterzout. Zal vast wel op internet te vinden zijn

Dreamy schreef:Mijn tante, nicht en vriendin van mijn vader hebben lever-reiniging gedaan
Dit is ze prima bevallenDit was d.m.v. een aantal dagen(ik geloof een week?)lang elke dag een fles pure appelsap te drinken en daarna moesten ze iets doen met bitterzout. Zal vast wel op internet te vinden zijn
![]()
Mijn tante is veel bezig met het lichaam en gezondheid, en is ook werkzaam in die branche, dus die wist wel wat ze deed
Het leek op deze kuur:
http://www.denatuurlijkeheelweg.nl/de-l ... reiniging/
Alleen zonder de leverreinigingdruppels en die groene klei
Heeft gewerkt, want er kwamen stenen uit
passiepeer schreef:Ik studeer kruidengeneeskunde en natuurvoedingsleer en kan je wel wat tips geven als je wil. echter kun je wellicht het beste even langs gaan bij een kruiden/natuurgeneeskundige of een homeophaat. natuurlijk zijn er allerlei manieren te vinden op internet ed. echter is dit per persoon verschillend qua hoeveelheden etc.
Bonny_CT schreef:Ik drink 3 liter op een dag, begin met brinta met melk, vervolgens alleen water en groene thee.
Eet verder veel volkoren brood, weinig boter en weinig vlees. Wel vis en eieren. Genoeg groente en fruit, kiwi, appel, banaan..
Walnoten eet ik ook veel door de sla
alleen zij eet bijna geen brood, want dat verstopt alleen maar. 
en fiets gemiddeld 2 keer in de week 12 km. Dat doe ik genoeg..
Bonny_CT schreef:Ik rij 2 paarden per dag, loop soms nog harden fiets gemiddeld 2 keer in de week 12 km. Dat doe ik genoeg..
Heb veel stress gehad en narcoses in het verleden.. Denk dat mn lichaam gewoon verzuurd is.
Mn paard krijgt ook druppels voor lever en nieren soms ter reiniging, denk dat het voor een mens ook niet kwaad kan. Vandaar dat ik hier op zoek was naar ervaringen
Je kunt het eens proberen! Bonny_CT schreef:Omdat ik mn lijf donders goed ken en dit gewoon ergens vandaan moet komen. Dokter en psycholoog zeggen dat ik dan alleen dingen moet gaan doen die ik leuk vind. Ja helaas gaat dat niet in deze tijd, je moet naar school en er moet gewerkt worden
Ook door gebeurtenissen in je leven kun je blokkades in je lichaam oplopen
Dat is dan ook hetgeen waar mijn tante en oom zich o.a. nog meer in verdiepen.
_Noor schreef:Hoi Bonny,
Misschien kun je je lichaam toch nog meer ondersteunen dmv voeding. Ik heb (w.b.t. energie) veel gehad aan de boeken van Amber Alberda.
Een ontgiftingskuur zou ik persoonlijk niet op eigen houtje gaan doen. Dan idd even begeleiding zoeken.
Succes
Gaat erom wát je eet.
)