Ben nu bijna 19 weken zwanger en hebhet tot nog toe echt heel makkelijk, niet misselijk of ziek oid, sterker nog, het is dat ik niet ongesteld werd anders had ik nog steeds geen idee gehad wat er aan de hand was. Maar mijn humeur deze week....
Om niks kan ik gaan janken (doe ik normaal echt nooit). Zielig verhaaltje, janken, gewond dier op tv, janken, vervelend verzorgpaard, janken, en het toppunt, het wasmiddel was op en jaaah dan kun je ook janken. (dat je gewoon naar de supermarkt kan om nieuwe te halen doet er dan blijkbaar niet toe).
Onredelijk uitvallen naar mijn vriend begint ook een gewoonte te worden, weet dat het niet eerlijk is wat ik zeg en toch kanik het niet tegenhouden, en die lieverd slikt alles maar gewoon
.Mensen die het herkennen? Ik word af en toe echt gestoord van mezelf. Ben normaal best wel eens "licht ontvlambaar" maar tranen zal je bij mij nooit zien. Help

, volgens mij is dat wel normaal bij een zwangerschap. Ik ben nu 31,5 week en heb er ook wel last van, alhoewel ik dacht dat het wel erger zou zijn, haha.
tenminste, niet dat ik weet....
.