Past de kleur zich echt aan je huidskleur/teint aan?
Dus niet dat je na een dagje zonnen ineens een wit make up hoofd hebt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sadekeshia schreef:Ik heb ook bb cream.
Die ene voor de lichte huid is echt te licht.
En die voor de donkerdere huid is te donker.
Ik vind het spul veel te vet, niet dekkend.
Als ik het zo na het douchen op mn hoofd smeer dan ist te droog.
Met creme eronder is het dus te vet, maarja dat is ook niet de bedoeling.
Dus voor mij ongeschikt.
Glossi schreef:Er zijn verschillende BB creams. Er zijn creams die zich aan de huid aan passen maar als je even googlet kom je er achter dat dat helemaal niet niet zo goed werkt. Ik heb bij de Douglas een keer een BB cream geprobeerd (dr.brandt) deze werd veel te donker op mijn huid. Die zou zich ook aan passen..
Gebruik BB cream al een een heletijd en ben er heel tevreden meer. Gebruik eigenlijk geen foundation meer. Soms om de kleur even aan te passen van de creme maar verder niet. Het ziet er veel natuurlijker uit. Wat ook fijn is dat BB cream herstellend werkt (tenminste die uit Azie) Er zit vaak ook een whitning formule in. Dit zorgt ervoor dat pigmentvlekken en oneffenheden minder worden.
Of je na het zonnen een witte huid (dat bedoel je denk ik met witte makeup huid?) hebt hangt van de BB cream af. Ze hebben allemaal een andere zon factor. Als je een met hoge factor of sun blok hebt en je gaat de heledag in de zon en smeert de rest in met een lage factor, bijv. fac 25 dan word de rest van je lichaam bruin en je hoofd niet door die sun block. Dus als je BB cream gaat aan schaffen moet je daar even extra op letten.
Hier kun je ook wat info vinden: http://www.bbcreamshop.eu/ Zelf koop ik ze via Ebay omdat dat goedkoper is.
Bij mij is altijd alles te geel.
)