Ik pak nu al een paar maanden de pil zodat ik mijn regels kan regelen tijdens de vakantie maar ik wil ook heel graag ze verder blijven nemen. Waarom? Omdat ze veel minder zijn, mijn puistjes iets verminderd zijn en ik tenminste weet wanneer ik ze ga krijgen.
En dat laatste is eigenlijk het meest belangrijke punt! Ik heb ze nogal onregelmatig en ik heb elke dag schrik van ga ik ze krijgen of niet. Vooral op school.
Nu mijn vader is dokter en kan het dus zelf voorschrijven maar hij wilt het niet. Ik ben over 4 maanden 16 maar hij vind dat mensen die de pil pakken op 16 jaar het marginale volk is. Een uitspraak waar ik heel boos over ben
?? Er zijn genoeg mensen die de pil pakken op 16 jaar!!!! Mijn mama zegt dat ik het wel mag maar twijfelt aan het feit of dit niet ongezond is. Verder moet ik dan maar een andere dokter zoeken maar die zullen het niet willen voorschrijven omdat ze mijn vader kennen.Nou wat moet ik doen? Ik wil echt niet zonder want ik ben het beu om hele dagen er bang om te hebben.
Je verhaal is beetje vreemd te ontcijferen.
...
De dokters kosten zijn wel even duur, zo'n 25 euro.. Maar dat is goed te doen