Ja, ik ben gestoken. Kreng zat vast in mijn haar en toen zat die angel er natuurlijk al snel in. Ben zelf - was alleen thuis - snel naar binnen gerend, hoofd onder de kraan en gaan peuteren om die angel eruit te krijgen. Valt niet mee met lang haar, maar het is wel gelukt. Helaas heeft dit wel langer dan een minuut geduurd, dus waarschijnlijk zit al het gif er wel in.
Tijdens het bellen om raad ben ik met wat ijs tegen het hoofd gaan rondlopen. Daarna een - grootmoeders advies - paracetamol genomen én 1 op de plek gesmeerd. Dankzij het koelen is het gelukkig (nog?) niet zo'n grote bult.
Alleen: Het is al járen geleden dat ik een steek heb gehad. Buiten het feit om dat ik nu weet waarom ik ook alweer zo panisch was/ben voor die beesten: Hoe lang gaat deze stekende pijn aanhouden en wat kan ik nu nog meer doen?
Doe mij toch maar een dazensteek
Had er wel meteen azijn op gedaan. Was net paard met azijn aan het insprayen gelukkig
Inmiddels doet de steek geen pijn meer maar 't heeft wel een paar uur geduurd gisteren. 
Stalgenoot die ernaar keek vond 't meevallen, gelukkig maar want ik wist niet dat je zulke plekken kon krijgen van een wespensteek. Brrr. 
Als het een bij is geweest, dan is er geen sprake van gif.
Ik krijg overigens ook een plek zoals s_en_Z maar ik ben ook alergisch voor die dingen.
) Maar ik weet niet meer welke zalf het was..