Mijn vriend kotst alles onder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn vriend kotst alles onder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:05

want hij is niet zo slim en heeft teveel gedronken. Het is hier nu 3 uur in de nacht en hij heeft mijn koffer vol gekotst.. :') Iemand tips en tricks om dit even smooth te laten verlopen? :+

x_Irisje_x

Re: Mijn vriend kotst alles onder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:06

Haha ik had er vorige week ook zo een thuis!
Naar bed!

_Nancy

Gatver... :( Bah...

Ehm.. Buiten gooien?? :+

Sneeuwmaan

Hem het zelf op laten ruimen en keihard uitlachen...S'avonds een man s'ochtends een man...

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:07

IEH bah!

Gelijk alles wassen en te drogen hangen

bah bah bah

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:07

In de tuin leggen met een emmer........ _O-

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:08

Frisse lucht en water? En iets van een emmer bij de hand houden, dat is wel praktischer dan een koffer :')

Anoniem

Rustig laten kotsen tot zijn maag leeg is, tandjes poetsen en naar bed met een emmertje er naast.
Verder niks aan doen, morgen zal hij zelf de gevolgen mogen dragen :D

Zou wel alvast je kleding en koffer (als dat mogelijk is) in een sopje zetten, als je tot morgen wacht krijg je de stank er nooit meer uit ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-07-12 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Opsluiten in de badkamer met een kussen :+
En al je kleding gaan wassen bij de wasserette :)

Anoniem

Buiten gooien met een emmer is tempting ja :') Heeft mijn favoriete blazer ondergekotst, bah bah. Hij schaamt zich wel heel erg en voelt zich heel schuldig haha. Voer hem nu maar bekers water, weet zelf ook niet zo goed wat ik nu moet doen :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:10

Hem het lekker zelf op laten ruimen. Werkt vernuchterend :') .

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:10

lekker naar zijn bedje sturen met een emmer ernaast. En veel water is natuurlijk ook goed voor 'm. :j die koffer maakt hij morgen zelf maar schoon. :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:11

Laat hem boven het toilet zijn vinger in de keel steken; is voorlopig alles er even uit. Paar kleine slokjes water laten drinken en laten slapen (met emmertje of vuilnisbak ernaast :)...

Sterkte voor jou vannacht! :Y)
Laatst bijgewerkt door Rytir op 26-07-12 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:12

In de tuin of op het balkon leggen? In de badkamer naast de wc leggen?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:12

Meer mensen met hetzelfde empatische vermogen boven me zie ik nu :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:14

Ik heb dit ooit ook eens gehad (maar dan wel kots op de badmat en hele badkamervloer ipv een koffer :') ).

Eerst manlief een fris washandje op zijn hoofd en een frisse handdoek in zijn nek gelegd tijdens 'de actie'.
Nadien zijn tanden laten poetsen, hem uitgekleed, lekker frisse kledij aangedaan, in bed gestoken met een emmer naast hem en dan maar de badkamer gepoetst. Ondertussen nog 20x gezegd dat het wel goed komt en hem enkele zoentjes gegeven en dag erna een frisse man aan de ontbijttafel!

Ach ja, het huwelijk: in goede en kwade dagen :')

Mijn advies? De geur is het ergst, eens je dat niet ruikt is er geen probleem, dus haal die wasknijper maar boven!
(als je het nog laat liggen tot over een paar uur heb je denk ik een groter probleem...)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:15

Hij is zelf zo groot om zoveel te drinken, dus kan 'ie ook zo groot zijn om zelf z'n zooi op te ruimen. Stomme sukkel.

Het is prachtig weer, dus ga zelf naar het strand en kom pas terug als alles opgeruimd is en het huis fris ruikt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:16

geef hem melk! Dat helpt tegen het overgeven, maar geeft vaak wel een flinke kater 8-)

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:16

Hmzzz mijn eerste ingeving is vooral uit je buurt houden en uit de buurt van je spullen. Maar aan de andere kant, als ie normaal wel ''lief'' is kan je er natuurlijk voor kiezen om het even te verzorgen en de rest van het jaar er gebruik van maken en het uit te buiten als straf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:17

Zoentjes zou hij van mij echt niet krijgen hoor :n
Vind dit dus echt een geval van eigen schuld, dikke bult!

Neem tenminste aan dat TS de alcohol niet hardhandig bij hem naar binnen gegoten heeft ;)

Tuurlijk overkomt iedereen dit wel eens, maar zoentjes en geruststelling en heel veel medelijden krijgt hubbie niet van mij in zo'n situatie hoor :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:17

lifaya schreef:
geef hem melk! Dat helpt tegen het overgeven, maar geeft vaak wel een flinke kater 8-)

leert hij het misschien meteen af }>

bah, zaten er veel spullen in de koffer?

zou ook niet weten wat te doen in zo een situatie..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:18

chipieke schreef:
Ik heb dit ooit ook eens gehad (maar dan wel kots op de badmat en hele badkamervloer ipv een koffer :') ).

Eerst manlief een fris washandje op zijn hoofd en een frisse handdoek in zijn nek gelegd tijdens 'de actie'.
Nadien zijn tanden laten poetsen, hem uitgekleed, lekker frisse kledij aangedaan, in bed gestoken met een emmer naast hem en dan maar de badkamer gepoetst. Ondertussen nog 20x gezegd dat het wel goed komt en hem enkele zoentjes gegeven en dag erna een frisse man aan de ontbijttafel!

Ach ja, het huwelijk: in goede en kwade dagen :')

Mijn advies? De geur is het ergst, eens je dat niet ruikt is er geen probleem, dus haal die wasknijper maar boven!
(als je het nog laat liggen tot over een paar uur heb je denk ik een groter probleem...)

Hem vertroetelen alsof het een peuter is die aan het spugen is geraakt omdat ie ziek is?
Jij bent echt gek :n Hij heeft er zelf voor gekozen om zoveel te drinken :n dan verdient hij een dergelijke behandeling echt niet :n

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:22

Hem maar naar bed brengen.. laat 'm eerst zn roes maar uitslapen :') Emmertje naast bed.
Eerst even naar de wc brengen en laat m ff zn vinger in zn keel steken (heb het wel eens bij iemand moeten doen, bah bah :') Dus als ie zelf in staat is... :') ) en zn tanden poetsen :')
Eventueel even helpen met andere kleding aan als ie die nog niet is omgekleed.

Achja, iedereen drinkt wel eens teveel, stom dat ie zoveel heeft gezopen dat ie er van over z'n nek gaat, maar is het gelijk een goede les. :+
Dus nu kun je 'm gewoon 'helpen' en 'm morgen duidelijk maken dat ie de schijt kan krijgen volgende keer als ie bezopen raakt :')

Zou het wel opruimen... anders gaat het echt nog meer stinken.
Kleren in de wasmachine...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:26

Hem flink uit laten kotsen, als ie 'leeg' is kan hij prima z'n rotzooi opruimen hoor... Emmertje, sopje, dweiltje en schoonmaken maar.

Ik zou het écht vertikken als het komt door teveel drank. Als hij buikgriep heeft is het een ander verhaal, dan had ik het wel opgeruimd, maar nu had hij het mooi zelf mogen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:30

Ieeeew Melanie, bij iemand je vinger in diegene z'n keel steken :')

En ja tis gewoon heel stom, hij is geen drinker en hij zat vanavond goed aan de whiskey en een of andere vage punch. Heb 'm een ander shirt aan gedaan, even naar buiten geschopt en nu ligt ie op de bank met wat dekens, een emmer en water. :') En ik heb een slapeloze nacht, want no way dat ik terug in die kotskamer ga en er is hier maar 1 bank. En dit is de eerste nacht dat we bij vrienden van hem in huis blijven dus het zijn allemaal vreemden voor me en ik zit maar in hun keuken. :') En gisteren maar 2 uur slaap gehad, fijn :')

Verder ga ik weinig opruimen hoor, zodra ie een beetje fatsoenlijk is stuur ik hem op weg naar een stomerij :')