Ik vroeg me af of jullie me een beetje konden helpen.
Ik zit inmiddels zo'n anderhalf jaar met rugklachten, deze worden alleen steeds erger.
Nu is het zover dat ik liever niets meer doe dan in bed liggen of ergens zitten omdat het teveel pijn doet.
Ook ben ik hierdoor constant gefrustreerd en boos.
Zelf heb ik met de klachten in mijn rug een tijd bij een fysio gelopen, die mij verteld heeft dat het verstandiger is om naar de dokter te gaan.
Nadat de dokter enkele bloedtesten heeft gedaan waar niets uit is gekomen heeft hij mij duidelijk gemaakt dat ik nog maar even moest afwachten want hij wist het ook zo even niet. Ik moest proberen zelf veel te gaan sporten om te kijken of het beter zou gaan, dit is NIET het geval.
Voor jullie heb ik hier een beschrijving van de rugklachten, en vroeg me af of jullie een beetje een idee konden krijgen welke richting ik op kan gaan denken, ik bel morgen weer de dokter en anders ga ik door naar het ziekenhuis of het acedemisch ziekenhuis.
Rugklachten, in de gehele rug, maar voornamelijk onderin.
De rugpijn schiet veel door naar mijn bovenbenen.
Heupen, knieën en enkels doen pijn. (Knieën en enkels doen veel pijn bij voornamelijk sporten)
Beweging doet pijn
Mijn rug kan niet verder dan een bepaald punt gebogen worden vanwege de pijn.
Spieren in mijn lichaam komen vaak niet tot rust als ik eenmaal in bed lig. Dit uit zich voornamelijk in stekende of trekkende pijn in de spieren.
Zowel liggen als zitten als staan doet pijn, voornamelijk rug.
Tijdens het sporten wordt de pijn in de rug iets minder, daarna komt het weer erger terug.
Als ik net opsta uit bed zijn de klachten erger.
Ik gebruik bijna dagelijks middelen van de drogist, veel Ibuprofen, Diazepam (krijg ik heel af en toe van schoonouders omdat ik niet meer kan lopen) en pillen die reumatische pijn verzachten omdat ik anders het huis niet uit wil komen, maar dit werkt praktisch niet.
Met sporten (paardrijden) ben ik inmiddels gestopt omdat de rugpijn de dagen erna erger wordt.
Ik weet niet of ik iets vergeten ben maar anders kunnen jullie dit vragen natuurlijk. Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

, dat is wel heeel vreemd!
Pijn in mijn linkse been komt niet verder van mijn rug (is een spierontsteking?) de HA vond het raar dat mijn rug en die pijn in mijn beide benen niet beter was. Moet dus terug een MRI laten doen maar hij was niet positief, het zal niet beteren