Graag hoor ik hoe het opgroeien van het kind is verlopen en hoe het eventuele (kinder) ziektes heeft doorstaan.
Ook vraag ik mij af of er hier mensen zijn die zich verdiept hebben in het wel of niet enten van een kind en waarom zij deze keuze hebben gemaakt.
Ik ben zelf moeder van een meisje van drie. Zij is na de tweede baby vaccinatie (4maanden) heel snel ernstig ziek geworden. Ernstige hartafwijking, gedilateerde cardiomyopathie. (verwijde linker hartkamer).
De artsen in het ziekenhuis staan voor een raadsel waarom dit is gebeurd, zij hebben ook niks kunnen vinden bij haar. Geen erfelijke afwijking, geen bacterie of virus. Na een voorspoedige zwangerschap en een goede thuisbevalling, was onze dochter de eerste drie maanden van haar leventje kerngezond.
Sinds onze dochter zo ziek was ben ik in contact gekomen met moeders die ook een kindje hebben met deze hartafwijking, 2 kinderen hebben precies hetzelfde verloop als de mijne, na de tweede enting, ernstig ziek. Gelukkig is haar hart nu zodanig hersteld dat het goed functioneerd zonder medicijnen, wel blijft zij onder controle bij de cardioloog.
Nu ben zijn wij in verwachting van de tweede en ik wil mij graag meer verdiepen in de baby/kinder enting.
Omdat ik hier en daar veel vraagtekens heb bij de inenting en ik er op dit moment vrij zeker van ben dat onze baby niet ingeent gaat worden.
Niet alleen omdat onze dochter ernstig ziek is geworden. Maar het hele idee wat ik altijd al heb gehad, al die giftige stoffen inspuiten in zo'n klein lijfje wat net uit moeders buik is en alleen iets weerstand van moeders heeft meegekregen, hoe kan zo'n kleintje zich daar tegen beschermen.
En is het wel nodig, want die kinderziektes bestaan haast niet meer. Dat was toen mensen met hele slechte hygiene leefde(geen stromend water, toilet, slechte voeding).
Is een menselijk Immuunsysteem niet van zichzelf instaat om zulke dingen op te lossen, dan heb ik het wel over een gezond mens.
Ik heb deze website goed doorgelezen:
http://www.vaccinvrij.nl/index.html
(is enorm veel werk
)Maar ben ook benieuwd hoe andere ouders hier overdenken?

Die entingen zijn juist nodig om uitbraken te voorkomen!