Al enige tijd (ga maar uit van een paar jaar), heb ik regelmatig last van bulten in m'n haar. Het begint met dikke jeukende huid, vervolgens komt er een soort puistje op wat ik open krab en vervolgens blijft jeuken. Ik blijf het door de jeuk ook open krabben.
In februari ben ik hiermee naar de huisarts geweest, deze heeft me hier zalf voor gegeven. Echter is het vreselijk vervelend en helpt de zalf nauwelijks en kan ik het pas gebruiken als de bult open is (dan helpt het) en het dus eigenlijk al veel te laat is. Bovendien trek ik haren uit.
Een van de bulten heb ik nu al minimaal drie weken last van, waarvan het al zéker één a twee weken open is.
Ik maak donderdag weer een afspraak met de huisarts (voor volgende week, ivm tentamens), maar ik vind niet dat mijn huisarts me serieus neemt (met andere klachten, die in mijn ogen mogelijk een verband hebben met de bulten). Van mijn kapster moet ik meteen vragen om een doorverwijzing naar een huidarts/dermatoloog, daar ga ik dus maar op doelen volgende week.
Mijn vraag aan jullie is, wie herkent het? Hebben jullie de kern weten te bestrijden? En wat was 'het'?
Ik hoop op jullie reacties
), en het zit nooit op een andere plaats.
) niet voor niks een flinke duit aan ziektenkostenverzekering!!
Of zoiets...