Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nathalie_v schreef:Ja ik heb er ervaring mee. Ben er erg over te spreken!! Het is wel heel erg wennen omdat het een heel raar gevoel. Net alsof er iemand bij elke bewegibg over je huid beweegt. Maar dan wat dieper.
Helaas zijn mijn klachten van andere aard (gewricht schade) maar met de tape had ik wel wat minder klachten.
nathalie_v schreef:Vragen staan vrij he!!
Maar je gaat as zondag naar spanje.. Misschien even contact omnemen met je ha. Kijken of die een gewone tape ter stabilisatie/pijn bestrijding kan doen als je neroloog niets wil doen... Wordt naar mijn weten door een fysio aangebracht..
de fysio wil m'n schouder binnenkort gaan tapen maar dan moet er eerst enigzins vooruitgang inzitten (wat dus na 6 weken nu nog niet echt t geval is helaas..)
ik ga het dinsdag aangeven bij mijn neuroloog en dan kijken of die me doorverwijst of dat het bij hem kan gebeuren!
Ympi schreef:Ben ik nou de enige die echt geen verschil merkte? Ik heb het op mijn voet gehad. Deed niets maar dan ook echt niets vond ik. En kwam ook nog eens altijd los...
Oh en ben allergisch aan de kleefstof...
.