Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IMJ schreef:Da's lastig Lotus, want het zou heel goed viraal kunnen zijn.. dan doet AB niets natuurlijk.
Maar goed, even terug naar de huisarts is het minste wat je doen kunt.
Overigens, groen snot (lekker praatje, sorry) wijst vaak wel op een bacteriele infectie, dan kan AB wel wat doen!
IMJ schreef:Pfeiffer ook getest?
Tja, als ik grieperig ben doet mijn huid ook zo'n zeer (net als spieren en rug idd).
Ik zou maandag toch weer even een afspraak maken.
Een zeer oor moet eigenlijk met een paar dagen ook wel over zijn..
Heb je ook koorts?
Lotus83 schreef:als je infectiewaardes hoog zijn kan dat duiden op een ontsteking.
van mij ook de vraag; heb je koorts?
hoe zit het met neus en voorhoofdholte?
zitten die verstopt en dicht?
in dit geval lijkt mij aan antibiotica kuur namelijk wel op zijn plaats
een flinke verkoudheid moet je inderdaad uitzieken maar als je infectie/ontstekingswaardes te hoog zijn dan moet je huisarts daar wel wat mee doen
Saar4 schreef:Ik begrijp die Prednison kuur niet bij een griepje. Prednison onderdrukt je immuunsysteem dus ik kan me voorstellen dat je griepvirus dankzij de kuur nog wel een poosje blijft rondhangen. Alle symptomen die je noemt passen ook perfect bij griep. Wat gaf je arts als motivatie voor de Prednison?
IMJ schreef:Da's lastig Lotus, want het zou heel goed viraal kunnen zijn.. dan doet AB niets natuurlijk.
Maar goed, even terug naar de huisarts is het minste wat je doen kunt.
Overigens, groen snot (lekker praatje, sorry) wijst vaak wel op een bacteriele infectie, dan kan AB wel wat doen!

IMJ schreef:De prednison begrijp ik ook niet zo heel goed. Was je erg vol/benauwd?
Je hebt het vast gelezen maar weet je of er op pfeiffer getest is?
Helpt een paracetamol wel een beetje? Want die kun je gerust nemen.
Dan heb je ook de kijk erop van een andere arts, wie weet wat die zegt.