Ik heb er zelf geen last van op het moment en had ook geen idee dat ik ze had. Verzorg mijn gebit altijd keurig en had dit ook niet verwacht. De tandarts vermoedens zijn dan ook dat het niet perse door slecht poetsen komt maar vnl door tanderosie (ik drink vrij veel Cola Light en vruchtensappen) in combinatie met lastig te poetsen groeven in de kiezen.
Nu moest ik een afspraak maken om de gaatjes te laten boren en vullen, en dat kon volgens hun pas eind september of begin oktober. Dat is dus al met al 4,5 maand wachten. Tussendoor ga ik nog naar Cuba en ik heb eigenlijk geen zin dat als het erger wordt ik daar naar de tandarts moet
Maar is dit normaal? Kan ik zo lang wachten? Ik wil ze eigenlijk maandag even bellen of het niet eerder kan... Zeker omdat ik 2 beginnende gaatjes heb en ik het liefst die zsm verholpen wil hebben voor het erger wordt.
ze zou het met de volgende afspraak wel doen. Dat zei ze een half jaar terug en 2 juli moet ik komen. Heb er tussendoor geen last van gehad hoor, helemaal niet.
Als mijn tandarts er bijv. na foto's achter komt dat ik toch een gaatje heb of ze op dat moment niet kan vullen ivm de tijd dan kan ik diezelfde week gewoon nog terecht

Maargoed ben geen tandarts natuurlijk
Bij die van mij zit er meestal een week tussen (helaas
hou niet zo van de tandarts
) de controlebeurt en een eventueel 2e afspraak voor een gaatje of iets anders.