Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Heb je een PubMed link of iets dergelijks hiervan? Citaat:slapeloosheid --> nope
vermoeidheid --> nope, behalve na het stappen of bij te laat naar bed wat dan weer wel komt door telefoon icm wifi want ik facebook te lang![]()
hoofdpijn --> zie punt 2
duizeligheid --> nope
onvast op de benen --> zie punt 2
evenwichts -en orientatieproblemen --> orientatieproblemen altijd, daarom gps + maps op telefoon
problemen met meer dingen tegelijkertijd doen --> echt niet, ben een vrouw! whattsappen en facebooken tegelijk gaat prima
gebrek aan concentratie --> nope, behalve als ik een film aan het kijken ben maar whattsap er tussendoor komt
geheugenproblemen --> nope
suizing en ander geluid in oren --> nope
Want dit artikel hebben ze hopelijk niet zo gepubliceerd met al die spel fouten erin.
Amy77 schreef:Oh ik geloof dit absoluut. In welke mate het slecht is weet ik niet..
Als je lang achter je pc zit, wordt je moe, je ogen worden moe en koud (ook al doe je rek en strek oefeningen tussendoor)..
Als je onder elektrischiteitskabels doorloopt word je wat raar in je hoofd, een druk
Soms een hoge piep in je oren van de tv, gsm

loesje688 schreef:Misschien is het ook leuk om eens de tientallen (recentere) artikelen op te zoeken waarbij aangetoond wordt dat straling NIET gevaarlijk is. Het hele idee dat straling zo gevaarlijk is, is ondertussen achterhaald.

. Citaat:en ik denk dat we als Nederlanders wel eens wat selectiever mogen worden in wat we lezen en wat we geloven.
. Nu nog een verslag schrijven over wiskundige modellen voor T cel dynamiek in aanwezigheid van een HIV infectie, heb pubmed dus de hele dag open staan :p