Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeniseM schreef:Als jij een afspraak hebt voor bijv je hand en ineens heb je iets in je gezicht dan heb je mooi pech.
Het ligt dus niet aan jou

) maar hij heeft er nog nooit wat over gezegd. Nu zijn dat ook wel kleine dingetjes hoor, niet iets dat ook nog eens heel lang duurt. Maar even wat vragen over de pil was bij mij bijv ook zoiets
Yessy schreef:Meestal heb je 10 minuten als je een afspraak maakt en bespreek je dan 1 onderwerp, wil je meer vragen dan maken ze een dubbele afspraak (dus 20 min). Maar als je daar toch zit, zou ik gewoon je vragen stellen. Nee heb je, ja kun je krijgen en ik ga er vanuit dat het geen vragen zijn waar de huisarts langer dan een minuut voor nodig heeft, of wel?

Wolken schreef:Wedden dat dat wel gedan wordt. Ik ben laatst bij mijn huisarts langs geweest met 2 dingetjes waarbij ik binnen 6 minuten weer buiten stond. Rekening maar de verzekeraar: dubbele afspraak ( 20 minuten! ) . Terwijl ik maar een enkele afspraak had staan. Dus hoe mensen erbij komen? Door ervaring.
karuna schreef:Is het werkelijk zo dat huisartsen het drukker krijgen door de vergrijzing? Is dat ook gemeten of roept iedereen dat maar omdat ze denken dat het zo is.
Ik ben blij dat onze huisarts er nog een is van de oude stempel. Hij heeft een tijdje een draak van een assistente gehad toen zijn oude ermee stopte, dit mens had ook opeens veel regeltjes, dit mag niet dat mag niet. Vooraf eisen waarvoor je komt. Gaat haar niets aan, moeilijk doen met afspraken maken ivm tijd. Hij lag ook steeds met haar overhoop. Nu heeft hij weer een andere en nu loopt het weer als vanouds.
Dan kun je mij niet wijsmaken dat de regels vooral bepaald worden door de huisarts. Ik blijf erbij dat veel assistentes zich belangrijker voelen dan ze zijn, of zelf huisartsje willen spelen.