Een anderhalve week geleden haalde ik het er weer af... Ik wilde mn voetjes even een 'beurt geven'. Lekker veilen, nageltjes knippen, nieuw lakje erop.
Maar bij het afhalen zag ik al dat mijn 'grote teennagel' gelig uitgeslagen was.... 'Hmmm, misschien is er een kleurstof ingetrokken..'
Maar bij mijn andere nagels was het niet... ''Gestoten dan.. Mmm, dat staat me niet bij... Maaike of Jive erop gestaan... Nee ook niet..''
Mn moeder gevraagd ernaar te kijken.... 'Fi, dat trekt wel weg joh.. Je zal je onbewust gestoten hebben''.
Afgelopen zondag ineens pijn..
Maandag werd de pijn wel heftig... Gisteren de huisarts gebelt. De assistente vroeg nog: ''Weet u zeker dat u zich niet gestoten hebt?''. ''Nee.... En ik zou het fijn vinden als de dokter toch even kijkt aangezien de pijn alleen maar erger wordt..''
Vanochtend naar de huisarts...
''Echt niet gestoten?''
''Nee''
''Je paard erop gestaan?''
''nee...''
Trek je sokken en schoenen maar uit en ga maar op de tafel liggen...
Eindresultaat...
Hij heeft een aantal gaten gemaakt (zonder verdoving) in mijn nagelbed. Er blijkt, zonder enige aanwijzende reden, een flinke ontsteking te zijn ontstaan tussen mijn nagelbed en nagel.
Helaas.. Aanstaande vrijdag moet ik terug, de nagel moet eraf. De ontstekingsvloeistoffen (ik haat het woord 'pus') zijn al uitgehard en kunnen er niet meer ondervandaan, maar dit moet wel.
*POTVERDIKKIE!
Zomer...
Slippers?*Anyway.. Bokkers.. Als je nagel ineens blauw worden/zijn. En je weet zeker dat je je niet gestoten hebt.. Ga alsjeblieft sneller naar de dokter.. Dit wil je echt niet...
En ik wil eigenlijk niet dat het vrijdag wordt...

). HA wou hem er ook eerst helemaal uit halen, maar ik heb gezegd dat ik er erg op tegen was, tenzij het niet anders kon. Dus dan zo maar. Heb er nu geen last meer van