Ik slik nu Allerfre, maar het helpt geen drol. Ook gebru ik ik af en toe neusspray om 's nachts nog een beetje te kunnen slapen. Dit probeer ik wel zo min mogelijk te doen, ivm met verslaving etc.
Heeft iemand dé tip tegen hooikoorts? Morgen word de HA gebeld, maar ik zoek echt iets om in elk geval vandaag door te komen...
Sorry voor de klaagpost, maar ik word gewoon echt gek nu
Sterkte, en gebruik vooral geen neus-spray. Ik moet er alleen maar meer van niezen altijd 
Werkt voor mij uitstekend! Ik slik ze ongeveer om de twee à drie dagen, of eigenlijk alleen wanneer ik weer last krijg, en de symptomen verdwijnen dan gewoon gelijk
. Hoef je niet voor naar de aldi, elke apotheek en drogist heeft het wel staan. Cetrizine is behoorlijk vergelijkbaar met Allerfre (loratadine). Sommige mensen hebben een voorkeur (ik reageer beter op loratadine), maar het ontloopt elkaar niet zo heel veel. In de vrij verkoop zijn er nog wel een aantal neussprays en oogduppels speciaal voor hooikoorts, maar daar moet je eigenlijk van tevoren al mee beginnen. Ook heb je een aantal homeopatische producten zoals Pollinosan van A. Vogel. Maar ik denk dat het voor jou het beste is om zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan. Er zijn een heleboel dingen op recept verkrijgbaar die prima helpen. Het kan alleen best even duren voor je het juiste te pakken hebt.