Ik wou eens even horen of er nog mensen zijn met hetzelfde probleem als ik.
's Nachts slaap ik ontzettend onrustig, en mijn vriend slaapt bijna niet meer door mij
Afgelopen nacht heb ik tot 6 keer toe mijn vriend wakker gemaakt om allerlei onzin uit te kramen. (ik sliep)Blijkbaar begin ik mijn vriend te duwen en zeg ik "Kijk daar!!", als hij niets doet word ik boos dat hij toch moet kijken. Hij antwoordt dan dat er niets is, maar ik blijf volhouden van wel. Dan doet hij het licht aan en zegt hij "Kijk zelf, er is echt niets! Ga slapen!", dan zeg ik "Nou, net was het er echt wel!" Dan draai ik mij boos om, mompel ik wat in mezelf en dan val ik weer even in slaap.
Deze situatie is de afgelopen dagen al iedere nacht voorgekomen, mijn vriend wordt er werkelijk gek van.
Soms begin ik ook échte onzin uit te kramen, zeg ik dingen die echt nergens op slaan, zo zei ik vannacht ergens boos "Ik heb ook geen woordenboek op mijn rug hé?!", dus het is echt onzin wat ik zeg. Mijn vriend heeft er geen problemen mee dat ik praat in mijn slaap, maar ik maak hem echt wakker. Als hij niet reageert, duw ik hem en zeg ik dat hij naar me moet luisteren.
Ik vind het stiekem wel grappig, maar ik vind het erg vervelend voor mijn vriend.
Zo heb ik een paar jaar geleden ook eens mijn moeder in mijn slaap gebeld, ik was de avond ervoor gaan babysitten en mijn moeder had me niet meer horen thuis komen. Ik belde haar huilend (ik lag in bed maar dat wist ze niet), toen ze vroeg waar ik was, zei ik "Op school", moeder "wat doe je daar?", ik huilend "Ik weet het niet!!". Mijn moeder was zo in paniek, ze dacht dat de man van het babysitten (was een enge man, had ik al eens tegen mijn moeder gezegd dat ik daar niet graag ging en dat ik daar wou stoppen) mij had ontvoerd en ze zag al situaties voor zich. Toen ze plots lawaai hoorde boven, is ze komen kijken en zag ze mij huilend op bed zitten met de telefoon aan mijn oor.
Zo kan ik wel even doorgaan wat ik al heb uitgestoken in mijn slaap, maar het is echt niet leuk.
Zijn er nog mensen die dit hebben? Of mensen die een idee hebben waardoor dit zou kunnen komen en of er iets aan gedaan kan worden?
Groetjes
Lotte
En ik hoor mezelf ook praten wanneer mijn vriend me wakker probeert te maken.
en jij ook niet natuurlijk.
(leve stage)