Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Eleionomae schreef:nouja schijnbaar heeft niemand hem dus omdat het een onzin ding is. Koop gewoon een goedkope hoepel bij de action of intertoys en dat heeft het zelfde effect
pluspunt: geen blauwe plekken en bloeduitstortingen!

nu heb ik helemaal nergens last meer van. Mijn buik is er strakker van geworden, maar ik ben het vooral gaan doen om soepeler en meer in balans te komen voor het paardrijden. Mijn zadelmaker raadt het ook aan en ik moet zeggen dat het idd een positief effect heeft, mijn houding is er zeker van verbeterd

IndyVanity schreef:Ik heb een health hoop met noppen, maar zonder magneten. In het begin deed het wel een beetje pijn, maar bloeduitstortingen heb ik nooit gehadnu heb ik helemaal nergens last meer van. Mijn buik is er strakker van geworden, maar ik ben het vooral gaan doen om soepeler en meer in balans te komen voor het paardrijden. Mijn zadelmaker raadt het ook aan en ik moet zeggen dat het idd een positief effect heeft, mijn houding is er zeker van verbeterd
![]()
Wij hebben thuis ook zo'n simpel hoepeltje van de speelgoedwinkel, maar dat is toch echt heel anders.
in dit topic staan ook veel positieve berichten [RUI] Hoelahoepen voor paardrijden, wie nog meer?

xDramaQueen schreef:Dames, TS wil alleen maar ervaringen en tips, geen gesnauw.... waarom vallen jullie gelijk zo aan?
Ts, ik vind de prijs best meevallen, heb hem zelf niet maar weet wel dat hoepelen zelf erg goed voor je is, geen idee hoe het met dit ding zit, al gegoogled?
kon dit vinden:
http://www.amazon.com/Magnetic-Health-H ... B000TK5GBO