Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

muts_marijke schreef:Ik ben begonnen toen ik 23 was en ze hebben hem er afgelopen februari uitgehaald. Ik ben zo onwijs blij met het resultaat en zou het zo weer doen. Krijg zo vaak complimenten over mijn tanden
Ik moest per maand € 59.11 betalen en was bij Menzis extra verzorgd 3 dacht ik
Heb hem 2 jaar gehad dus al met al nog genoeg ervoor betaald maar omdat het per maand best mee viel heb ik het er voor over gehad
Ik hoop gewoon dat het om een jaartje zal gaan maar ik vrees het ergste!
ik lijk al jong en een beugel maakt mij niet echt ouder vrees ik. noviceh schreef:Ik heb rond mijn 25ste een jaar met een beugel rond gelopen. Moest bijna alles zelf betalen, kostte uiteindelijk iets van 1500 euro. Verzekeringen vergoeden niet zo veel. Misschien wel als je de verzekering uitbreidt, maar dan zit je evengoed aan die extra kosten vast.
vuurneon schreef:Ik twijfel nog zo erg, want ik wil niet na de zomer met een beugel solliciteren namelijkik lijk al jong en een beugel maakt mij niet echt ouder vrees ik.
Ik heb 2 jaar met de beugel gelopen. Moest wel mijn verstandskiezen laten trekken maar ik durfte helemaal niet meer te lachen. Mijn tanden stonden verschrikkelijk scheef. Mijn ene voortand stond naar voren en helemaal in mn tandvlees, je zag hem soms niet eens! muts_marijke schreef:@ Moos die 59.11 kwam er idd nog bij opIk heb 2 jaar met de beugel gelopen. Moest wel mijn verstandskiezen laten trekken maar ik durfte helemaal niet meer te lachen. Mijn tanden stonden verschrikkelijk scheef. Mijn ene voortand stond naar voren en helemaal in mn tandvlees, je zag hem soms niet eens!
Abiola schreef:Als het 1 tand is die een beetje uit de rij springt, zou ik het lekker laten, of het moet echt ontsierend zijn natuurlijk. Ik vind die zwaar gereguleerde bekkies niet zo charmant, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
takkie_muis schreef:Dit is mijn 'vreselijke' spleet , kan een ijsstokje tussen :
http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 224904.jpg
Ook ontsierend vindt ik…