Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:En wat zegt de dokter? Heb je wellicht een foto van je zit op het paard? Het liefst in draf/galop
Bizzybijtje schreef:Het kan goed zijn dat je gewoon je rug teveel vastzet tijdens het rijden (of beter gezegd; je bekken) waardoor de klappen nogal hard aankomen. Heb ik ook een tijdje gehad, inmiddels niet meer gelukkig
conejo schreef:Al eens naar je matras gekeken? Jaren terug was dat bij mij de oorzaak.
Hoop dat je snel een oplossing vind.
rindin schreef:Waarschijnlijk heb je met fysiotherapie ook oefeningen moeten doen?
Bazinga schreef:Mijn ervaring als je er al zolang meeloopt en al van alles hebt geprobeerd, kom je er niet vanaf. Ik ben 34 en heb sinds mijn 14e dagelijks lage rugklachten. Ik heb er ook van alles aangedaan. Ik heb het nu maar geaccepteerd.
emma525 schreef:Is er ook naar je voeten gekeken? Bij mij stonden mijn voeten niet goed, toen dat was gedaan bijna geen pijn meer.
Een keer via de huisarts een verwijzing naar het ziekenhuis verwijzen? Dat heb ik wel gedaan.
Een goed matras is ook al iets.
Sodeletuut schreef:Er zijn dus röntgenfoto's gemaakt? En daar kwam niets uit?
Ik heb namelijk ook lage rugpijn, röntgenfoto's gemaakt en daarna een MRI scan, en daaruit komt dat ik geopereerd kan (en ga) worden aan mijn onderrug..