Mannen en kinderen met string - Wat vinden Bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kaspar

Mannen en kinderen met string - Wat vinden Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 10:38

Recent marktonderzoek in Nederland toont het aan : de moderne man koopt vandaag steeds vaker zelf zijn ondergoed en dat is een goede zaak. Ook permitteert hij zich wel eens een fantasietje : tattooprints op het slipje, dierenvelprints, kleurtjes, maar de string wordt in het algemeen gemeden.
Nog volgens het marktonderzoek draagt nu 1 op 3 Nederlandse vrouwen bijna uitsluitend strings en wordt de leeftijd waarop een eerste string wordt aangekocht bij meisjes steeds lager : 11/12/13/14 jarige meisjes die een string aanschaffen zijn (helaas?) geen uitzondering.

2 open vragen aan Bokkers:

1. sommige winkelketens hebben nu reeds een assortiment strings voor kinderen : moet kunnen of niet? Graag jullie mening!
2. mannen kopen tot op heden zelden een string : waarom is dit zo en hoe sta jij daar tegenover?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:41

Ik vind een string voor vrouwen en dus verwijfd bij mannen. Jonge meisjes kunnen dit best dragen hoor, waarom niet. Als ze het lekker vinden zitten toch?

Dus bij mannen not done en bij meisjes prima.

poetser

Re: Mannen en kinderen met string - Wat vinden Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:49

Strings worden al jaren door/voor jonge meisjes gekocht. Ik weet nog goed dat ik in groep 8 flink uitgelachen werd omdat mijn moeder mij daar te jong voor vond en ik dus 1 van de weinige in de klas was die er geen had. Ben nu inmiddels 24.

Strings bij mannen vind ik wel wat hebben. Maar niet bij alle mannen en zeker niet alle dagen, maar af en toe zou ik mijn ventje best in een string willen zien hoor. Alleen wilt hij dat zelf niet en dat accepteer ik.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:50

Nou mijn vent koopt niet zelf zijn ondergoed hoor.. Dat doe ik al sinds we nét samen zijn hihi! En nee, met een string hoef ik niet aan te komen, gewoon een lekkere boxer :Y)

Als een man zich fijn voelt bij een string, waarom zou hij ze dan niet mogen dragen??? Jonge meisjes idem, als ouder ben je hier zelf bij en daar ligt ook een stukje in normen en waarden :)

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:51

Ligt eraan hoe je hem draagt.
Als meisjes, mannen, vrouwen etc. ze een meter boven hun broek uitdragen en het vervolgens sexy vinden, vind ik het voor iedereen echt not done.

Maar als je ze gewoon draagt omdat je ze lekker vind zitten of om praktische redenen, heb ik er totaal niks op tegen. Als die kinder strings er gewoon normaal uitzien (dus niet met schunnige teksten oid erop), dan zou ik daar ook geen bezwaar tegen hebben.
Ik draag ze ook alleen maar omdat ik het gewoon handiger vind en fijner vind zitten, maar ik ga ze echt geen meter boven mijn broek uitdragen.

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:52

Tjah wat is jong bij meisjes? Ik weet van mezelf ook dat ik een jaar of 12 was en mijn eerste stringetjes bij de bentex kocht. Waarom niet?

Een man hoef ik ook niet in string te zien. Gelukkig vindt mijn vriend dat ook niks haha.

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:53

Voor kids vind ik het echt niet kunnen.
Mijn dochter wou ze toen ook wel.
Maar nee, niet van die basisschoolmeiden in een string.
Doet ze maar als ze wat ouder is.
Ze is nu overigens 15 en nu wil ze er niet eens 1..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:01

Ik was ook jong toen ik mijn eerste string kocht. Al vrij snel waren al mijn onderbroeken uit de kast, en had ik alleen nog maar strings. Ik vind normale onderbroeken echt niet lekker zitten. Vind het ook mooier staan onder een broek, bij een normale onderbroek zie je toch vaak de naden en randen zitten. Dus ja, voor jongere kinderen, prima, het zit gewoon lekkerder.

Mja, als mannen het ook lekker vinden zitten, moeten ze zelf weten. Helaas ben ik dan wel iemand die er giga op afknapt, geen gezicht. Dit vind ik overigens ook met gewone slips! Gelukkig is vriendlief van de boxers.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:04

Ik draag zelf ook hipsters of stringen, vind bij sommige broeken ook netter om een string te dragen als dat je een randje van je hipster ziet.

Mijn vent? nee liever niet, vind hij zelf gelukkig ook haha maar als n man het wil waarom niet?

Ik droeg zelf ook al vroeg strings, vond het fijner zitten want de rand van zo lelijke onderbroek jeukt als gek aan je kont haha maar denk dat het ieder eigen is.
Als mijn dochter later strings wil dragen is goed, maar niet onder de 10 jaar vind ik ook weer net iets té

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:06

Ik krijg nu echt zo'n idee van een peuter met een fetertje in plaats van een pamper :')

Voor een kind van een jaar of 12/13 lijkt mij dat redelijk normaal, volgens mij liep ik rond die leetfijd ook rond met mijn eerste 'string'. Als ze het prettig vinden zitten is dat prima, maar inderdaad als ze het alleen doen om de string een meter boven hun broek uit te laten steken dan laat ze nog maar even lekker in hun onderbroek rondlopen. Uiteindelijk is het alleen een sociale / mode actie die ze volgen...

Voor een man vind ik het op de een of andere reden nog maar apart.. Eigenlijk slaat het kant nog wal, waarom zou een man dat niet mogen.. Dat zit er bij ons mensen denken ik gewoon ingebakken dat een string alleen voor de vrouw is... Als ze het lekker vinden zitten moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik denk alleen dat ik wel zou opkijken als ik mijn vriend thuis zie komen met een string :=

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:07

Voor sommige mannen zou een string echt geen kwaad kunnen, die hebben dusdanig geen kont dat het net is alsof er een paar benen direct uit de rug komen, zonder heupen of kont. Bij meisjes/vrouwen ach vind het maar slettig die strings. Zeker als ze een normale kont hebben. Ik vind een mooie hipster veel sensueler en praktischer dan zo een dom draadje tussen de billen. Heb er wel eens gedragen toen ik jonger was, die zijn ondertussen allemaal de prullebak ik gegaan. Maar boven alles vind ik dat zeker qua ondergoed iedereen mag dragen wat hij/zij wenst.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:09

Bij mannen neeeeeh! bij meisjes tja zolang ie niet boven hun te lage broek uitsteekt vind ik t prima.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:10

Lara_Silver schreef:
Voor sommige mannen zou een string echt geen kwaad kunnen, die hebben dusdanig geen kont dat het net is alsof er een paar benen direct uit de rug komen, zonder heupen of kont. Bij meisjes/vrouwen ach vind het maar slettig die strings. Zeker als ze een normale kont hebben. Ik vind een mooie hipster veel sensueler en praktischer dan zo een dom draadje tussen de billen. Heb er wel eens gedragen toen ik jonger was, die zijn ondertussen allemaal de prullebak ik gegaan. Maar boven alles vind ik dat zeker qua ondergoed iedereen mag dragen wat hij/zij wenst.

Puur een informatieve vraag :Y) Maar hoe los jij het dan bijvoorbeeld op als je een witte linnen broek hebt?
Voor wbt die hipster ben ik helemaal met je eens, vind ik persoonlijk ook een stuk lekkerder zitten en zien er vaak inderdaad ook een stuk intressanter uit ;)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 11:11

Ik vind jonge basisschool meiden persoonlijk not done in een string. Een string is toch qua uitstraling net iets meer sexy/ bloot. Ik vind het meer 'volwassen' ondergoed.

Mannen in string kan ik daar in tegen zeer waarderen, mits de man er het lijf en billen voor heeft een geen enorme bossen haar aan alle kanten uitsteken.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:12

Krijg meteen weer het beeld voor mij van vroeger. Was met mijn ma een rondje fietsen en het was erg warm. Werden wij ingehaald door een vent in een limegroene string op een fiets!! Ik kom er helaas niet meer vanaf.

Persoonlijk vind ik dat iedereen lekker zelf moet bepalen wat hij/zij draagt, maar ben daarnaast ook van mening dat niet ze niet iedereen hoeven te laten zien welk ondergoed zij dragen. Houd je onderbroek dus lekker onder je broek!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:13

Heb er niks op tegen als een vent een string draagt, als hij het lekker vindt zitten.
En jonge kinderen....mijn dochter mogen best van die billenflos hebben, maar dan pas als ze op de middelbare zitten.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:13

Witte linnen broek? Rood boxertje er onder :j doe ik al jaren, rood zie je niet onder wit :)
Ik draag nooit strings meer, lelijke rot dingen vind ik het hahaha.
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 08-05-12 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:14

Bij mannen krijg ik toch al snel de associatie, haar op de billen en een string. Nou daar wordt ik niet vrolijk van.
Aan de andere kant, lekker doen wat je zelf prettig vind.

Heb voor meisjes boven een jaartje of 11/12 geen probleem met een string. Maar inderdaad zonder dat je het ziet, vind een zichtbare string maar ook een zichtbare boxer gewoon ordinair.

Zelf draag ik al jaren strings, heb wel boxers maar vind een string gewoon erg prettig zitten. Niemand die het ziet of ik een string of een boxer aan heb dus dat is puur een overweging die ik zelf maak en fijn vind zitten.

Lara_silver, wat is er sletterig aan een string?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:15

Laatste zin zeker mee eens! Het is een ONDERbroek en geen BOVENbroek, ik vind het ook alles behalve sexy dat je je string tot je schouders trekt... trek dan een borat pak aan als je zo wil showen

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:15

A_nouk schreef:
Lara_Silver schreef:

Puur een informatieve vraag :Y) Maar hoe los jij het dan bijvoorbeeld op als je een witte linnen broek hebt?
Voor wbt die hipster ben ik helemaal met je eens, vind ik persoonlijk ook een stuk lekkerder zitten en zien er vaak inderdaad ook een stuk intressanter uit ;)

Als je een rode/huidskleurige hipster of rood/huidskleurig broekje met pijpjes aan hebt zit je niks zitten hoor. Ik persoonlijk vind dat mooier dan van die swabberbillen in een linnen en/of katoenen broek. Als ik naar dokter ga oid trek ik ook nooit een string aan.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:18

Zo lang de string onder een broek of iets dergelijks zit en ik het dus niet kan zien boeit het mij niet wie het draagt en vind ik het ook niet ordinair

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:20

A_nouk schreef:
Lara_Silver schreef:

Ik heb een hipster, de Sloggi invisible, die gebruik ik voor 'moeilijke' kleding. :)

@MarliesV: Slettig, tja hoe het op een vrouw uit ziet, het feit dat te weinig vrouwen écht de billen er voor hebben, hoe vaak je ze wel niet boven een broek uit ziet steken etc etc. Laten we zeggen dat het ver van het elegantste kledingsstuk/ ondergoed is en ik het daarom gewoon slettig vind. Onder slettig versta ik dan weer eigenschappen zoals imo een slechte smaak etc.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:21

Lara_Silver schreef:

Slettig? :') Mijn brave, katoenen strings zijn alles behalve. Ze sluiten mooi aan en dat vind ik gewoon erg prettig zitten. Natuurlijk heb ik ook mooie, maar niet meer of minder dan dat iemand mooie hipsters of slips heeft. Ik voel me niet prettig bij laatst genoemde, dus ben ik slettig? :D Ik draag ze de hele dag, dus ook met rijden. En nee, ze steken geen meter boven m'n broek uit. Ik draag ze functioneel.

En ik vind juist dat goed, mooi zittend ondergoed heel elegant kan zijn. Dus ver van is ook wel een tikkeltje overdreven.
Laatst bijgewerkt door Utixo op 08-05-12 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:22

Goh, wat toevallig dat ik dit topic tegenkom! Ik had contact met een jongen die een beetje gay trekjes vertoonde en die toevallig strings draagt omdat zijn billen dan mooier uitkomen....

Gay of niet?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:24

purny schreef:
Goh, wat toevallig dat ik dit topic tegenkom! Ik had contact met een jongen die een beetje gay trekjes vertoonde en die toevallig strings draagt omdat zijn billen dan mooier uitkomen....

Gay of niet?

:j :')