Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Wat een uitvinding was dat. Na jaren onderzoeken in het ziekenhuis omdat niks helpt heb ik dat geprobeerd en het gaat nu best goed!
Na een val in 2003 veel rugpijn gehad en later ook erg veel pijn in mijn knie. Veel manuele therapie gehad, maar dat hielp steeds maar een tijdje. Nu ga ik sinds twee jaar naar cesartherapie en zijn mijn klachten zo goed als verdwenen. Af en toe ga ik nog terug voor een check-up en om even wat kleine dingen te laten doen. Juul schreef:Thanks!
Interessant, die buikspieren. Daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht/ over gehoord! Ga me daar ook maar eens op focussen dan!
Die chiropractie ga ik me ook maar eens in verdiepen!!
) Hij doet ook accupresssuur en accupunctuur indien nodig (eerder voro chronische problemen)

)
Wel moet je jezelf waarschijnlijk wat verkeerde gewoontes afleren, dat is het moeilijke deel. Ze kunnen het namelijk wel rechtzetten, maar als jij (bijvoorbeeld) op 1 bil blijft zitten zit het zo weer fout. Om die reden ben ik een aantal keer terug geweest voor een kortere behandeling omdat er iets fout geschoten was, ik ben niet streng genoeg voor mezelf
)

Marley schreef:ook ik heb al jaren last van rugpijn, het was vorig jaar zo erg dat ik niet meer kon lopen/zitten/liggen. Werd er knettergek van en ben van tramadol op morfine overgegaan maar nog steeds rugpijn.... Uiteindelijk was het ook weer zo weg, net zo bijzonder als het weer gekomen was...
waar ik jaren geleden veel aan heb gehad was de osteopaat
ben vorig jaar naar de manueel gegaan maar dat hielp me niet! Kon iedere week terugkomen, werd iedere week gekraakt en iedere week had ik weer last....
bij de osteo werd verder dan alleen de zere plek gekeken en werd ik echt goed behandeld, daarna was het dan ook een aantal jaar weg