Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
purny schreef:@Duhelo: Het gaat er om dat TS advies zoekt over haar schulden en niet over werk. TS ga naar het GKB en de schuldsanering in. Na 3 jaar ben je schuldenvrij. Sterkte!
Duhelo schreef:.
en het feit dat er geen werk zou zijn geloof ik simpelweg niet zo, er worden overal wel mensen gezoch in fabrieken, schoonmaak, onderhoud etc .
(ofwel dat de jobmarkt in nederland zo héééél anders is dan in belgie, maar ook dat kan ik niet zo geloven?)
verootjoo schreef:Duhelo schreef:.
en het feit dat er geen werk zou zijn geloof ik simpelweg niet zo, er worden overal wel mensen gezoch in fabrieken, schoonmaak, onderhoud etc .
(ofwel dat de jobmarkt in nederland zo héééél anders is dan in belgie, maar ook dat kan ik niet zo geloven?)
valt hier vies tegen...alle fabrieken staan vol met polen, en op schoonmaak wordt enorm bezuinigd, dus is ook steeds minder werk in.

GroteVogel schreef:Ik weet er alles van, het is niet eerlijk, maar echt, ze zullen jou vriend ook pakken , ook al heb je geen samenlevings contract of ben je getrouwd, jij hebt dan geen recht op een uitkering en die schuldeisers halen het wel ergens vandaan......( inboedel beslag, ook al is alles van je vriend, JIJ staat ingeschreven op dat adres, dus mogen ze ook beslag leggen)
Voorkom dit dus!