Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Heb 3 maand terug ook een schop van een paard op mijn ribben gehad, waren zwaar gekneusd, maar zat met 2,5 week weer op het paard. Moet wel zeggen dat ik het toen nog wel wat voelde, maar niet meer dan dat ik op de fiets zat ofzo. Na 2,5 maand had ik helemaal nergens last meer van.
ik kon de hele week ook niet veel maar toen ik op het paard ben gaan zitten *zonder echt veel te doen te paard* het knapte mij behoorlijk veel op om weer beweging te hebben
maar sommige mensen kneuzen hun ribben zwaar, en kunnen er na een paar weken weer vrij veel mee doen, anderen hebben er gewoon langer last van
Anderen kijken ook zo uilig als ik nies, auw roep en in elkaar krimp
Katja schreef:Als je je ribben echt zwaar gekneusd hebt dan stap je helemaal nergens meer op Dilan zelfs niet als je een bikkel bent
Binnen één week alweer op het paard met zwaar gekneusde ribben?? Zwaar gekneusde ribben kunnen meer pijn doen dan gebroken ribben, dus knappe meid die na zo'n korte tijd weer wegrijdt.
Slapen ging ook weer vervelend, maar één houding die echt redelijk werkt en de rest zette teveel druk op de ribben. Needless to day: SPIJT!
Ik doel erop dat er niet een bepaalde tijd is waarna je weer op je paard zit. Kan een aantal weken duren voor het over is.
Er reageren ook meer mensen in zo'n topic dan alleen jij he...