Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Paan schreef:Heb je dat met je huisarts overlegt om 3 strippen door te slikken? Want volgens mij is dat niet helemaal goed. Ik had vroeger zelf ook heel erg last van bloedarmoede, maar dat heeft volgens mij niks met de ongesteldheid te maken. Voor bloedarmoede kun je ijzerpillen slikken.
Ik zou even met je huisarts overleggen, want het lijkt op een doorbraakbloeding. Maar als je de pil 3 maanden achter elkaar slikt...........
vuurneon schreef:Pil kun je zelfs rustig een jaar doorslikken![]()
Maar goed, dit klinkt als een doorbraakbloeding. Overkomt mij ook wel als ik de pil langer doorslik.
Niets ergs aan

Bellatrix schreef:vuurneon schreef:Pil kun je zelfs rustig een jaar doorslikken![]()
Maar goed, dit klinkt als een doorbraakbloeding. Overkomt mij ook wel als ik de pil langer doorslik.
Niets ergs aan
Klopt, heb ik ook.
Ik slik hem meestal een maand of 4/5 door en heb dan de stopweek. Toevalig vorige week de stopweek gehad. En ik bloed soms ook nog wat als ik hem langer doorslik...
Gamblex17 schreef:Ik slik hem ook zat vaak door , ik krijg als ik een stop week heb altijd vreselijke buikpijn !
En als ik dan een weekend weg ga , ergens heen ga met school of een wedstrijd of iets.
Slik ik hem doorook niet voor naar de huisarts geweest , het kan wel gewoon toch ?