Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Arabelle schreef:Zoals het hierboven staat vermeld, hoe is dat nou nog op te lossen. Ondertussen, weet ik het niet meer. Slik Zyprexa, zoals de meeste nu wel weten. Maar je moet vaak zulke gevechten doorstaan met mensen, omdat ze niet willen dat ik beter word. Ze willen je het liefst de grond in stampen. Is geen contact, dan de enige manier, om dit nog enigszins te kunnen overleven. Want met contact, maken ze je ook kapot. Ik weet ondertussen wel, dat de schuld bij mij ligt, dat wordt me ook erg duidelijk gemaakt door iedereen. Maar als ik hen zeg dat zij daar schuld aan hebben, dan horen ze me niet. Ik voel me erg ongewenst, op deze aardbol. Ze zijn gewoon niet eerlijk!!!!!!!!!

Arabelle schreef:Dat kan ook wel zo zijn, maar ik kan de emotie en gevoelens van andere niet veranderen. Ik kan al moeilijk genoeg mezelf veranderen in deze situatie.

Arabelle schreef:Dat kan ook wel zo zijn, maar ik kan de emotie en gevoelens van andere niet veranderen. Ik kan al moeilijk genoeg mezelf veranderen in deze situatie.
Elisa2 schreef:Zoek hulp bij iemand anders,er zijn legio goede therapeuten die je echt wel verder kunnen helpen.Maar kijk verder dan alleen de normale psychologen en psychiater,denk aan emdr,hypnotherapie e.d. en ik zou ook kijken of je de medicijnen af kan bouwen want dat zijn in mijn ogen alleen maar symphtoombestrijders waardoor je de oorzaak van je problemen niet aanpakt.
En niemand heeft schuld aan hoe jij je voelt..jij bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
gohya schreef:TS het antwoord op je vraag is: JA! Ze zijn op te lossen.
Het duurt bij de een langer dan bij de ander,het kan jaren duren.
Máár je zal het zelf moeten doen! en geloof me,op een dag gaat er een spontaan een knopje bij je om en gaat het weer beter met je.Je moet er wél vertrouwen in hebben dat het weer goed komt en probeer voor jezelf positief te blijven.Blijf tegen jezelf zeggen,dit blijft niet mijn hele leven zo,er komt een dag dat ik weer gelukkig ben.