Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Vjestagirl schreef:Karuna: ik betaal gewoon hetzelfde. Ik moest ook echt blijven herhalen dat ik er al 4 maanden last van heb. "Want als het nog maar een maandje is mevrouw, dan moet u nog maar even doorbijten". Eigenlijk belachelijk, iemand een goed werkend medicijn ontzeggen omdat je op iets anders meer winst kunt maken.
als je het zelf moet betalen.
Het mag dan goedkoper zijn, maar het is wel MIJN gezondheid!! Boras schreef:@ Vjestagirl
Dan zie ik eerlijk gezegd het probleem niet.
Dan koop je het product dat je hebben wilt en neem je geen genoegen met een ander middel dan dat je huisarts heeft voorgeschreven. Wil de apotheek dat niet geven, dan naar een ander. Ze kunnen het dan niet gooien op beleid.
Vjestagirl schreef:Boras schreef:@ Vjestagirl
Dan zie ik eerlijk gezegd het probleem niet.
Dan koop je het product dat je hebben wilt en neem je geen genoegen met een ander middel dan dat je huisarts heeft voorgeschreven. Wil de apotheek dat niet geven, dan naar een ander. Ze kunnen het dan niet gooien op beleid.
Ja, alleen staat deze pil wel op recept, en moet ik dus opnieuw naar mijn huisarts voordat ik naar een andere apotheek kan, omdat ik dan een nieuw recept nodig heb. En daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.

Quellian schreef:Ik heb het gehad met medicijnen tegen hartritmestoornissen/te hoge bloeddruk (bèta blokkers), ik heb echt staan réllen met die miep van de apotheek! Ze bleef volhouden dat het hetzelfde was, maar het was vergelijkbaar met een medicijn dat ik eerder had geslikt en waar ik niet tegen kon.
Uiteindelijk heeft de Cardioloog het verder geregeld en werd zij op haar vingers getikt; foutieve informatie.
NIET akkoord gaan dus!