Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Situation schreef:Ik kan het nog weg laten halen, maar dit is tevens mijn probleem. Wat wil ik nou?
Situation schreef:Maar ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wil. Zelfs tot een lichte haatvorm aan toe.
Kanelly schreef:Als je nu al zó twijfelt en er dus zeker niet bewust voor kiest...(en dus ook sámen niet bewust voor kiest)
Dan zou ik het weg laten halen...
Wat als inderdaad, je zit er wel de rest van je leven aan vast. Als het toch niks voor je blijkt te zijn, zet je het niet even op Marktplaats.
Vippie schreef:Kanelly schreef:Als je nu al zó twijfelt en er dus zeker niet bewust voor kiest...(en dus ook sámen niet bewust voor kiest)
Dan zou ik het weg laten halen...
Wat als inderdaad, je zit er wel de rest van je leven aan vast. Als het toch niks voor je blijkt te zijn, zet je het niet even op Marktplaats.
Volledig mee eens, had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Je vriend heeft makkelijk kletsen,die hoeft er niet 9 mnd mee rond te lopen, hoeft het er niet uit te persen, hoeft het niet nog weetikhethoeveel maanden borstvoeding te geven en zn leven aan te passen. Daarbij ben je dus ook nog niet getrouwd dus wat als hij er tijdens je zwangerschap vandoor gaat of net na de bevalling. Ben je dan ook nog blij met het kind? Doemsenario's maar het gebeurt wel. En als je van jezelf al geen kinderen wilde, .... tsja .....
Maarja het is je eigen beslissing, die kan niemand voor je maken.
Situation schreef:-Hoe verandert je situatie als je een kind krijgt, heb je nog tijd voor jezelf, hoe duur is alles, is de relatie tussen vader en moeder er beter op geworden?
-Vrouwen die een postnatale depressie hebben gehad, hoe ga je hiermee om en hoe is het goed gekomen?
Dit mag ook via PB.