Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

HEEEEY, dat is mijn vent hoor
Maar DAT vind hij dan wel weer een beetje leuk stiekem
Dat ik dat duidelijk laat merken... Hij doet dat ook bij mij (uiteraard niet bij onze eigen vrienden en bekenden haha)

ShirleyM schreef:Ik vind het zo een waardeloos gevoel.. Voorheen als ik in de spiegel keek was ik best blij met wat ik zag maar nu zie ik gewoon een lelijk eendje staan.. Hij is ook een stuk jonger dan ik dus ik heb steeds zoiets van hij vind vast wel iemand die leuker, mooier en vooral ook jonger is dan ik.
Paintlinger, hoe heb jij je er op den duur dan toch overheen kunnen zetten?
Justin4ever, het is moelijk he om iemand weer naar binnen te laten?
Barbabientje schreef:Helaas hier ook, denk inderdaad dat het vooral voortkomt uit mijn onzekerheid.. Inmiddels is mijn relatie over en nu word het heel erg, ben gewoon jaloers op iedereen die contact zou kunnen hebben met mijn ex..
In het begin van mijn relatie was ik behoorlijk ziekelijk jaloers, dit heb ik bespreekbaar gemaakt bij mijn vriend en hij probeert er zoveel mogelijk rekening mee te houden. Natuurlijk besef ik wel dat ik hem niet kan verbieden met andere meiden te praten oid, maar het idee dat hij rekening houdt met mijn gevoelens heeft mij al enorm geholpen.
) en 'Je betekent nog steeds de wereld voor me' dat heeft me zo enorm veel pijn gedaan dat ik als de dood ben dat het weer gebeurt. Tuurlijk moet je mensen niet vergelijken enzo, maar 't blijft zo rondspelen. Ik houd ontzettend veel van m'n huidige vriend en ik wil 'm ook echt niet kwijt.