En toen ik die symptomen allemaal las.. kon het niet anders. Het MOEST wel , het verklaarde zó ontzettend veel dat ik er eigenlijk erg van schrok..
Nu vraag ik mij af ik hoor dat het erg veel voorkomt.. Zijn er nog bokkers die zoiets hebben?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Creatas schreef:Mijn reumatoloog gelooft er niet in en geeft het etiket niet eens..
Mijn fysio zegt dat je dit etiket niet moet willen krijgen (afvalbak voor 'pijnsymptomen tussen de oren'... Ik heb alle symptomen, maar ben er zelf nog niet aan uit..
Fred_Kroket schreef:Creatas schreef:Mijn reumatoloog gelooft er niet in en geeft het etiket niet eens..
Mijn fysio zegt dat je dit etiket niet moet willen krijgen (afvalbak voor 'pijnsymptomen tussen de oren'... Ik heb alle symptomen, maar ben er zelf nog niet aan uit..
Ik denk er hetzelfde over, mijn vriend is fysiotherapeut en denkt er ook zo over. Over een paar jaar bestaat deze ziekte niet meer, net zoals een whiplash.
Als je wilt kun je alle symptomen voelen van wat voor ziekte dan ook. Je brein is een heel krachtig orgaan maar je ratio is krachtiger. Dus laat je brein niet de overhand krijgen maar je verstand.
pleiada schreef:Ik vind het echt altijd belachelijk dat gezegd wordt dat fibromyalgie en een Wiplash tussen de oren zit..Je zou het maar hebben en de pijn die je hebt is er echt hoor!Sterkte ts
Creatas schreef:Mijn reumatoloog gelooft er niet in en geeft het etiket niet eens..
Mijn fysio zegt dat je dit etiket niet moet willen krijgen (afvalbak voor 'pijnsymptomen tussen de oren'...
Shadow0 schreef:Creatas schreef:Mijn reumatoloog gelooft er niet in en geeft het etiket niet eens..
Mijn fysio zegt dat je dit etiket niet moet willen krijgen (afvalbak voor 'pijnsymptomen tussen de oren'...
En hebben ze dan wel een paar nuttige adviezen over wat je dan wel moet doen? Dat vind ik zo kwalijk. Dat ze er een mening over hebben (een niet zo heel goed geinformeerde mening bovendien) is al jammer, maar dat ze dan vervolgens ook vinden dat ze met het ventileren van die mening hun taak wel weer gedaan hebben... daar ben je toch niet mee geholpen? Wat fibromyalgie ook is, het leidt tot werkelijke problemen in het functioneren in deze wereld en tot werkelijke pijn. Dat zijn dus ook dingen waar m.i. ook werkelijk iets mee gedaan moet worden.