Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Naamloos1 schreef:Nou, op het moment dat je dooie punten krijgt, kan het ook enorm gaan klitten. Dan wilt een bezoek aan de kapper (waarbij er wel gelijk een goed stuk vanaf gehaald wordt) ook nog wel eens uitkomst bieden. Zodra mijn haar gaat klitten, weet ik dat het tijd wordt voor de kapper. Maar dat is gelukkig maar 2x per jaar. Verder gebruik ik shampoo en conditioner van fructis, waar ik heel tevreden over benEhm als mn zus zegt dat het nodig is haha! Ze is kapster..Hoezo?
Oh ja, en met kammen beginnen bij de puntjes. noviceh schreef:Naamloos1 schreef:Nou, op het moment dat je dooie punten krijgt, kan het ook enorm gaan klitten. Dan wilt een bezoek aan de kapper (waarbij er wel gelijk een goed stuk vanaf gehaald wordt) ook nog wel eens uitkomst bieden. Zodra mijn haar gaat klitten, weet ik dat het tijd wordt voor de kapper. Maar dat is gelukkig maar 2x per jaar. Verder gebruik ik shampoo en conditioner van fructis, waar ik heel tevreden over benEhm als mn zus zegt dat het nodig is haha! Ze is kapster..Hoezo?Oh ja, en met kammen beginnen bij de puntjes.
) xSaarSaar schreef:Ik heb ook behoorlijk lang haar en gebruik schwarzkopf anti-klit cremespoeling, dat werkt echt prima!
Creatas schreef:xSaarSaar schreef:Ik heb ook behoorlijk lang haar en gebruik schwarzkopf anti-klit cremespoeling, dat werkt echt prima!
Die!
Cremewitte fles.
Voor ik mijn haren was kam ik het uit, onder de douche niet al te gek doen met shampoo insmeren, en met het inwerken van de cremespoeling vaak in een scheiding, en dan per kant uitkammen met de vingers.