Dus, zijn er meer mensen fanatiek aan het skeeleren/skaten?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)

)

Doe na het skeeleren ook een aantal oefeningen die mijn rug en buikspieren sterker maken, dus zo ben ik wel fanatiek aan de gang op een dag, naast 2 a 3 paarden rijden..
femmy91 schreef:Ja ik! Doe het met vriendinnen en vind het hartstikke leuk! Goed voor de conditie en gezellig!
Muziekje goed hard op en mezelf flink uitdagen onderweg... Houdt er van om flink gas te kunnen geven, en zie het niet zitten om een hele tocht 'langzaam(er)' te moeten skeeleren...
hij loopt voor me aan een tuigje ik zeg hoooo en hij stopt langzaam tot ik boven hem ben en stopt dan helemaal en zo kan ik me aan zn tuigje ztil zetten. Was de eerste keren nog niet zo soepel schoot ik zo over hem heen (hond tussen de benen door) doordat hij te snel stopte hahahaha.
Deze heb ik http://www.attraction.nl/producten/753/ ... -clear-red En die zijn echt heel fijn. Ik had skeelers gekocht maar daar zitten harde wielen onder en ik kon er echt niet op skeeleren. Dus ik had deze gekocht omdat ik daar vroeger ook altijd op reed. Ik ga ook altijd met de hond, als die al ziet dat ik mijn skates pak wordt ze al helemaal gek. Die vind het echt leuk. En remmen heb ik ook moeite mee maar gelukkig ben ik niet de einige zoals ik al lees.