Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Dan is het niet zo erg als je een keer een doekje extra nodig hebt, en ze reinigen precies zo goed als die van de drogisten
Donkerblauw schreef:Om m'n mascara en eyeliner eraf te halen gebruik ik een oogmake-up remover van L'oréal en voor de rest van m'n gezicht reinigingsdoekjes van Nivea.
Jorienn schreef:Ik kan niet tegen reinigingscreme's/lotion, daar kreeg ik altijd puistjes van. Gebruik nu een jaar babydoekjes van zwitsal en dat werkt perfect, maak met 1 doekje mijn gezicht schoon (veeg eventueel foundation er ook mee af) en bijna nooit meer last van onzuiverheden! Mascara en Eyeliner haal ik met Kruidvat 2 in 1 cleansing eraf

annepaardoes schreef:Jorienn schreef:Ik kan niet tegen reinigingscreme's/lotion, daar kreeg ik altijd puistjes van. Gebruik nu een jaar babydoekjes van zwitsal en dat werkt perfect, maak met 1 doekje mijn gezicht schoon (veeg eventueel foundation er ook mee af) en bijna nooit meer last van onzuiverheden! Mascara en Eyeliner haal ik met Kruidvat 2 in 1 cleansing eraf
Hoi,
Vraagje: Wat voor doekjes van zwitsal gebruik je precies? Billendoekjes of snoetenpoetsers? Ik ben nu namelijk een beetje aan het experimenteren met reinigingslotions,-tonics en dagcrèmes, maar ik heb tot nu toe het idee dat ik daar ook alleen maar meer onzuiverheden in mijn gezicht mee krijg. En dat terwijl in normaal gesproken daar niet veel last van heb.
Misschien zijn de doekjes van zwitsal dan ook wel voor mij een oplossing
Groeten,
Anneloes
Jorienn schreef:Ik had dat ook, zodra ik een reinigingsmiddel ging gebruiken kreeg ik juist onzuiverheden. Echt alles geprobeerd, maar het werkte allemaal niet! Ik gebruik de billendoekjes van Zwitsal! Als ik wakker word maak ik mijn gezicht met 1 doekje schoon en s'avonds voor ik ga slapen ook. Voor mij werkt het echt supper, ze zijn ook vaak in de aanbieding en dan zijn ze ook niet zo duur (met 1 pak doe je iets langer dan een maand). Voorderest gebruik ik niks meer, ja makeup maar ook geen dagcreme/nachtcreme, voor mij werkt dit echt supper! Hoop dat het voor jou ook een oplossing is.