Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
HorseTopShop schreef:Echte rustmomenten heb ik niet. Wel zoals nu dat ik even op bokt kan kijken, maar over het algemeen heb ik niet echt pauze's. Daar heb ik niet echt tijd voor.
Een uurtje slapen kan ik wel, zolang het maar 's middags is. Als ik dat 's avonds doe, word ik echt niet meer wakker.
Wat ik weleens deed, was staand avond eten, zodat ik dat moe-gevoel niet kreeg. Maar staand eten is ook niet echt fijn.
Ik zal eens kijken of ik meer rust-momenten kan gaan inlassen.
listiglistje schreef:Eet je veel koolhydraten?dus door de dag heen en tijdens je avondeten?
Ik had eerst exact hetzelfde probleem, maar na over gestapt te zijn op een low carb levenswijze ben ik veel fitter/actiever![]()
+ nog 14 kilo kwijtgeraakt door lowcarb, dat is ook mooi meegenomen
Of werk een paar uurtjes minder per week. Halve dagen of misschien een vrije dag midden in de week kan al heel veel schelen. Goed voor jezelf zorgen hoor, anders gaat je vermoeidheid over in een burnout en daar zit je ook niet op te wachten!

Astaloca schreef:kun je dan niet gewoon zo'n typische avond dutje nemen? mijn ouders doen dat ook, schoonoudersgewoon tussen 7 en 8 ?
Dan nemen hun hun rust uur
TessaKaizoku schreef:Astaloca schreef:kun je dan niet gewoon zo'n typische avond dutje nemen? mijn ouders doen dat ook, schoonoudersgewoon tussen 7 en 8 ?
Dan nemen hun hun rust uur
Altijd als ik dat doe of 's middags een dutje dan kom ik 's avonds niet in slaap!
Maar misschien geef je jezelf inderdaad niet genoeg rust, goed naar je lichaam luisteren!
Bij ons ligt niemand hier eerder dan 0.00 uur in bed