Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dus het was het wel waard.
blokje schreef:Een operatie is niet zomaar iets en als je baarmoeder wordt verwijderd dan wordt je buikwant etc door gesneden. Ik denk dat herstel erg lang duurt. Denk dat je pas na 3 maand of meer weer mag doen wat je deed. Misschien kun je het vergelijken met een kijzersnee.

Leorah schreef:Ik was aan het meelezen, want ik vraag me af of het laten verwijderen van de baarmoeder iets is dat je kan kiezen. Ik heb geen kinderwens meer, vanaf mn puberteit altijd enorme menstruatiepijn, ik kan niet tegen de pil (hormonen, krijg ik enorme stemmingswisselingen van en mag ik al 10 jaar niet meer van de dokter), en ook niet tegen spiraal (die heb ik nu ong 3 jaar en loop al 3 jaar met buikpijn en doorbraakbloedingen te klooien). Met andere woorden, ik heb het helemaal gehad en wou hem het liefste gewoon helemaal kwijt. Maar ik weet niet of zoiets wel gedaan wordt op verzoek?
Leorah schreef:Ik was aan het meelezen, want ik vraag me af of het laten verwijderen van de baarmoeder iets is dat je kan kiezen. Ik heb geen kinderwens meer, vanaf mn puberteit altijd enorme menstruatiepijn, ik kan niet tegen de pil (hormonen, krijg ik enorme stemmingswisselingen van en mag ik al 10 jaar niet meer van de dokter), en ook niet tegen spiraal (die heb ik nu ong 3 jaar en loop al 3 jaar met buikpijn en doorbraakbloedingen te klooien). Met andere woorden, ik heb het helemaal gehad en wou hem het liefste gewoon helemaal kwijt. Maar ik weet niet of zoiets wel gedaan wordt op verzoek?
nochtans dat ze met haar 45 jaar en maatje 36 echt een pracht van een vrouw is
WillemYntJee schreef:Baarmoeder wordt absoluut niet voor je 35e weg gehaald tenzij er een medische noodzaak is. En geen kinderwens valt daar niet onder. Pijnlijke menstruatie volgens mij ook niet, tenzij je alles al geprobeerd hebt. Ken iemand die al jaren de dokters er probeert ervan te overtuigen dat ze m liever kwijt dan rijk is, maar ze doen t gewoon niet omdat ze nog geen 35 is.