Ik begrijp dat het misschien een beetje stom klinkt en al helemaal op dit tijdstip, maar ik weet even niet meer zo goed wat ik met mezelf aan moet.
Gisteravond na de karatetraining begon het opeens, ik werd misselijk. Toen ik thuis was werd het alleen maar erger en toen ik onder de douche weg kwam was het tijd(half 10) om op de knieen voor het toilet te zakken
. Ik wist niet wat me overkwam, want ik heb al sinds mijn 7e jaar niet meer overgegeven. Er zat nauwelijks iets in mijn maag, vooral water, en nu al een tijdje helemaal niets meer. Ieder uur is het namelijk weer zo ver: overgeven, proberen te slapen, na een halfuur weer wakker en misselijk, overgeven... ik spoel steeds mijn mond met een slokje water maar dat komt er dan ook net zo hard weer uit.
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik maak me dus ook een beetje zorgen omdat ik normaal nóóit overgeef. Kan iemand me even geruststellen? Stopt het vanzelf een keer? Ik moet zeggen, het is behoorlijk slopend. Kan ik iets slikken om het op te laten houden? Ik zou ook zo graag wat water drinken maar dat gaat dus niet.
ik denk een buikgriepje. Domperidon helpt inderdaad goed. Heb 't vorige week ook nog moeten gebruiken helaas. Wel de zetpilvorm inderdaad. Verkrijgbaar bij je apotheek. Beterschap!