Ik heb vandaag een lekker dagje vrij maar toch zit ik om 7 uur klaar wakker achter de laptop! Ik werd al om half 7 wakker.
Ik heb momenteel maar 1 dag in de week school met een bijbaantje, waar ik vrijwel altijd pas smiddags hoef te beginnen, dus het is niet zo dat ik in een ritme zit waar ik altijd vroeg wakker word. Het maakt niet uit, of ik nou 11 uur ga slapen, of 5 uur 's nachts ik word ALTIJD vroeg wakker. Het heeft niks te maken met het aantal uren wat ik slaap.
Het is niet zo dat ik even moet blijven liggen en ik dan weer verder kan slapen, in de ochtend ben ik gelijk een stuiterbal! Ik moet op staan, ontbijten, de hond uit laten, opruimen...
Ik heb te veel energie om te blijven liggen.
Het stomme is, als ik de volgende ochtend wel vroeg eruit moet is het vaak zo dat ik wel wakker moet worden van de wekker, en ik ineens moeite heb met uit bed komen!
Aan de ene kant heeft het wel iets, ik heb in de ochtend altijd alles al gedaan, ik kan lekker zelf de paarden buiten gaan zetten want ik ben toch al wakker, ik heb veel meer aan mijn dag! Maar het is ergens ook vervelend. De wereld kan wel saai zijn zo vroeg, in het weekend als iedereen nog slaapt probeer ik me altijd maar te vermaken tot de rest wakker word, maar het wachten tot er iemand wakker is om gezellig mee te gaan ergens naar toe kan dan erg lang lijken te duren
Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het niet altijd al gehad, toen ik jonger was, rond de leeftijd van 16 en veel ging stappen kon ik gewoon tot 1 uur blijven liggen. Maar het is nu de laatste 2 jaar begonnen, en het begon met gewoon altijd om 9 uur wakker worden, het lijkt steeds vroeger te worden!
Ben benieuwd of veel mensen dit kennen. Het is nou niet zozeer een groot probleem, maar ben wel benieuwd waar dit aan kan liggen.

)
Daarna schop ik mezelf eruit omdat het moet maar ik ben echt zo moe!