Ik heb er nu ongeveer een week last van, veel en vaak plassen. Nu dacht ik meteen aan blaasontsteking, maar dit heb ik wel eens gehad en voelde heel anders. Ik plaste altijd heel weinig en nu wel 3 of 4 keer zoveel. Mijn plas is heel licht van kleur en het is steeds veel wat ik moet plassen. Het komt spontaan opzetten en dan moet ik ook echt naar de WC en kan het slecht ophouden. Ik heb absoluut geen pijn bij het plassen.
2 weken geleden heb ik erge last gehad van steken en pijn in mijn onderrug en in mijn zij. Dit is gelukkig over. Nu werd ik vannacht wakker van de pijn in mijn buik. Het was een vreselijk gevoel en heb nog nooit zoveel pijn gehad. Ik kan het gevoel niet uitleggen, het was een helse pijn midden in mijn buik en als ik me bewoog schoten er ook pijnscheuten uit naar mijn billen en rug. Ik huilde(!!) van de pijn en kon me niet meer bewegen..werd misselijk en moest bijna overgeven. Gelukkig duurde het "maar" 10 minuten en daarna zwakte het af!!
Ik heb de huisarts gebeld en die was vrij vandaag dus kon maandag terug bellen.
Nu ben ik wel benieuwd of mensen dit herkennen. Is het toch misschien een blaasontsteking? Of misschien last van mijn nieren? Zwanger??
Als het symptomen van zwangerschap zouden kunnen zijn, dan koop ik graag vanavond nog een test.
Groetjes
zo voelde de mijne ook laatst, terwijl die van twee maanden daarvoor heel anders voelde
het is nl een infectie van de urine wegen!