Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Migraine dacht ik meteen aan. Dit krijg ik namelijk ook zonder hoofdpijn. Ik moet dan in een donkere ruimte liggen en na 3 uurtjes is het bij mij helemaal over. gohya schreef:@leanneex
Ik hoef er niet mee naar de H.A. die weet nit wat het is.Vandaar dat hij me door stuurde naar de neuroloog.Helaas weet die ook niet wat het is,wat ik wel vreemd vindt.
Paddenpad schreef:Ik ben er jaren geleden op getest in het ziekenhuis en was er migraine geconstateerd,maken ze filmpjes van je hersenen,en druppelen ze je ogen zodat ze je oogdruk kunnen meten.
Maar omdat ik niet de ernstige vorm heb en er geen zware migraine medicijnen voor nodig heb heeft de arts mij geadviseerd wanneer ik het voel opkomen meteen te onderdrukken met ibuprofen,finimal of paracetamol zodat het niet kan doorzetten omdat het anders in de hevige hoedanigheid niet meer te onderdrukken is en je er dagen plat van kunt liggen en overgeven.
Soms heb ik een periode dat ik dus een dag of 3 op pijnstillers loop en het zo in toom kan houden,maar je wordt er inderdaad wel moe en futloos van,net of je een griepje onder de leden hebt en je weerstand vermindert in die dagen,zodat ik dus ook weleens koortsuitslag onder mijn neus krijg!