Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helemaal mee eens. Ik ben zelf ook nogal aan de dunne kant, maar dat wil inderdaad niet zeggen dat ik bijvoorbeeld weinig eet, wat heel veel mensen denken, ik eet juist nogal veel...
En dan alsnog te horen krijgen dat je wat meer moet gaan eten en regelmatig de opmerking Anorexia voorbij hoor komen...
Precies hoe ik denk
Marjo_x schreef:Grappig dat eigenlijk alleen maar mensen reageren die zich aangesproken voelen
Marjo_x schreef:Romana01 schreef:Ik ga met je eens, over mensen met overgewicht mag je niks zeggen, maar mensen die slank zijn, die mag je bekritiseren
Ik hoor anders vaker mensen wat zeggen over te dikke mensen dan over dunne mensen..
Grappig dat eigenlijk alleen maar mensen reageren die zich aangesproken voelen
, eet jij nog wel/ heb je annorexia/ben je aan de lijn?/Niet normaal hoe dun je bent" en nee dat is geen grapje. Quellian schreef:Marjo_x schreef:Grappig dat eigenlijk alleen maar mensen reageren die zich aangesproken voelen
Grappig? Mensen met overgewicht zullen déze onzin nooit horen neeMoeten ze moeite voor doen.
superlise schreef:Inderdaad! Ik wordt er zó moe van, van het weekend nog gehoord dat ik ''ziekelijk dun ben'' en ja daar wordt ik echt niet blij van.. Eerlijk gezegd begint het me nu echt heel erg tegen te werken qua zelf vertrouwen. Maar ik kán gewoon niet dikker worden, het lukt niet, ik kan vreten wat ik wil maar ik blijf het zelfde. Mensen denken schijnbaar dat het leuk is om te horen dat je ''veel te dun bent'' ''wel énorm slank bent'' ''een scharminkel bent'' of je ''zo doormidden breekt'' en bóós dat ze worden als ik iemand 1x fatsig noem..

Dan ontken je je probleem gewoon..
Marjo_x schreef:Romana01 schreef:Ik ga met je eens, over mensen met overgewicht mag je niks zeggen, maar mensen die slank zijn, die mag je bekritiseren
Ik hoor anders vaker mensen wat zeggen over te dikke mensen dan over dunne mensen..
Grappig dat eigenlijk alleen maar mensen reageren die zich aangesproken voelen
superlise schreef:Inderdaad! Ik wordt er zó moe van, van het weekend nog gehoord dat ik ''ziekelijk dun ben'' en ja daar wordt ik echt niet blij van.. Eerlijk gezegd begint het me nu echt heel erg tegen te werken qua zelf vertrouwen. Maar ik kán gewoon niet dikker worden, het lukt niet, ik kan vreten wat ik wil maar ik blijf het zelfde. Mensen denken schijnbaar dat het leuk is om te horen dat je ''veel te dun bent'' ''wel énorm slank bent'' ''een scharminkel bent'' of je ''zo doormidden breekt'' en bóós dat ze worden als ik iemand 1x fatsig noem..
_Nancy schreef:Er zijn (bijna) ALTIJD wel maatregelen die je kunt nemen om over- of ondergewicht tegen te gaan.
Het is aan de persoon zelf om iets met deze maatregelen te doen.
Quellian schreef:_Nancy schreef:Er zijn (bijna) ALTIJD wel maatregelen die je kunt nemen om over- of ondergewicht tegen te gaan.
Het is aan de persoon zelf om iets met deze maatregelen te doen.
Maar... tegenwoordig is maat 40/42 de gemiddelde damesmaat, dat is behoorlijk.
Als je daar dan onder zit (en een BMI heb van wél beneden de 25, maar nog wel een spekrandje hebt), dan ben je volgens de 'dikkere' mensen al te dun.
De standaard verandert.
Moet je eens over het winkelcentrum lopen... hoeveel dikke mensen (kinderen!!) zie je?

Marjo_x schreef:Marjo_x schreef:Grappig dat eigenlijk alleen maar mensen reageren die zich aangesproken voelen
Evelijn, ik ben niet te slank.. ik reageer ook
)